Hoi
Vraagje! Ik heb van IOMEGA een Desktop Hard Drive besteld, de 400 GB Hi–Speed USB 2.0 .
Als ik nu de beschrijving lees (alles in het engels dus) draait dat onder windows XP systeem FAT32(mijn pc draait onder NTFS) .Maar heb ik het goed als ik dan deze nieuwe hard drive in NTFS moet veranderen.
Heeft iemand hier ervaring mee?
https://iomega-eu-en.custhelp.com/cgi-b ... _faqid=110
[27-08-06 21:47 - Edit door Onno: link aangepast]
IOMEGA Hard Drive 400 GB Hi–Speed USB 2.0 .
- olle_griese
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ik heb vandaag ook een iomega externe schijf gekocht die onder FAT32 draait.
Mijn zoon heeft dat verandert in NTFS , dus je kunt hem zonder probleem kopen en dat veranderen.
Wil je de details weten mail me dan maar even.
Mijn zoon heeft dat verandert in NTFS , dus je kunt hem zonder probleem kopen en dat veranderen.
Wil je de details weten mail me dan maar even.
Je kunt beter een briljante foto van een saaie gebeurtenis maken dan een saaie foto van iets opzienbarends
- olle_griese
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
ik zet het hier ook nog even neer, er zijn misschien meer mensen die er mee te maken hebben
Ga met je muis naar:
Start
Alle programma's
Bureau-accessoires
Opdrachtprompt
Type in dit venster het volgende
convert stationsletter: /fs:ntfs
dus als het om hardeschijf/partitie C: gaat type je
convert c: /fs:ntfs
Vervolgens vraagt de computer om een Volume label. Type het volgende in IOMEGA_HD
Als de computer om een bevestiging vraagt type je j en vervolgens druk je op enter.
Als de conversie naar NTFS is voltooid, wordt het volgende foutbericht weergegeven bij de opdrachtprompt:
Conversie voltooid
Soms kan het zijn dat je een melding krijgt dat het op dit moment niet lukt, en als je het wilt plannen nadat je computer opnieuw opgestart is. Type dan j en druk op enter.
Zodra je ermee klaar bent type je exit
Ga met je muis naar:
Start
Alle programma's
Bureau-accessoires
Opdrachtprompt
Vervolgens vraagt de computer om een Volume label. Type het volgende in IOMEGA_HD
Als de computer om een bevestiging vraagt type je j en vervolgens druk je op enter.
Als de conversie naar NTFS is voltooid, wordt het volgende foutbericht weergegeven bij de opdrachtprompt:
Conversie voltooid
Soms kan het zijn dat je een melding krijgt dat het op dit moment niet lukt, en als je het wilt plannen nadat je computer opnieuw opgestart is. Type dan j en druk op enter.
Je kunt beter een briljante foto van een saaie gebeurtenis maken dan een saaie foto van iets opzienbarends
- reneo57
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Ja oke begrepen bedankt.olle_griese schreef:ik zet het hier ook nog even neer, er zijn misschien meer mensen die er mee te maken hebben
Ga met je muis naar:
Start
Alle programma's
Bureau-accessoires
Opdrachtprompt
Conversie voltooid

M.v.g René
https://www.flickr.com/photos/reneo57/
https://www.flickr.com/photos/reneo57/