Nieuwe Zwart wit gallery

Discussies over fotobewerking en archivering
Plaats reactie
pretoogjes

Nieuwe Zwart wit gallery

Bericht door pretoogjes » do jul 10 2008 3:03 pm

Hoi Nikon liefhebbers ,

Heb een nieuwe zwart-wit gallery aangemaakt en ben benieuwd wat jullie er van vinden ! commentaar zowel positief als negatief ( opbouwend natuurlijk ) welkom

de site is te vinden op http://peterhaanschoten.zenfolio.com/p106389849/

Groetjes,

Peter.

pretoogjes

Zenfolio

Bericht door pretoogjes » do jul 10 2008 3:25 pm

Oh ja ik moet zeggen dat ik trouwens goed te spreken ben over Zenfolio , heb ook een website op Pbase maar het voordeel hier is dat je foto's kan uploaden (tot 15 mb per stuk ) en dus ook kan gebruiken als een back up voor al je kostbare foto's.Verder kan je er nog veel meer onder andere het instellen van het niet kunnen downloaden door anderen van je foto's.
Door middel van een download programma van zenfolio kan je alles gewoon heerlijk weer downloaden en verder is er geen datalimiet!

Mochten jullie evt interesse hebben om lid te worden dan kunnen jullie een eenmalige korting krijgen van $ 5 bij intikken van deze code M3R-D9Z-1VZ

Groetjes,

Peter.

eteuben

Bericht door eteuben » do jul 10 2008 3:43 pm

Tis een grote gallery maar heb de eerste 3 pagina's nu bekeken. Vind sommige erg mooi, zoals die met de bomen en de lucht erachter. Heb je af en toe bewust gekozen om kleur door te laten komen, zoals foto 39?

pretoogjes

Bericht door pretoogjes » do jul 10 2008 3:51 pm

Hoi Frans,

Ja bij sommige heb ik de kleur een hier en daar een beetje bewust teruggebracht natuurlijk blijft het een persoonlijke smaak !
Wat die een mooi vindt , vind de ander juist weer niks.

Gr Peter.

eteuben schreef:Tis een grote gallery maar heb de eerste 3 pagina's nu bekeken. Vind sommige erg mooi, zoals die met de bomen en de lucht erachter. Heb je af en toe bewust gekozen om kleur door te laten komen, zoals foto 39?

Plaats reactie

Terug naar “Fotobewerking en archivering”