Nieuwe Zwart wit gallery

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
pretoogjes

Nieuwe Zwart wit gallery

Bericht door pretoogjes » do jul 10 2008 3:48 pm

Hoi Nikon liefhebbers ,

( sorry zag dat ik het berichtje in de verkeerde topic had gezet ! dus nu in de goede ;-)

Heb een nieuwe zwart-wit gallery aangemaakt en ben benieuwd wat jullie er van vinden ! commentaar zowel positief als negatief ( opbouwend natuurlijk ) welkom

de site is te vinden op http://peterhaanschoten.zenfolio.com/p106389849/

Oh ja ik moet zeggen dat ik trouwens goed te spreken ben over Zenfolio , heb ook een website op Pbase maar het voordeel hier is dat je foto's kan uploaden (tot 15 mb per stuk ) en dus ook kan gebruiken als een back up voor al je kostbare foto's.Verder kan je er nog veel meer onder andere het instellen van het niet kunnen downloaden door anderen van je foto's.
Door middel van een download programma van zenfolio kan je alles gewoon heerlijk weer downloaden en verder is er geen datalimiet!

Mochten jullie evt interesse hebben om lid te worden dan kunnen jullie een eenmalige korting krijgen van $ 5 bij intikken van deze code M3R-D9Z-1VZ

Groetjes,

Peter.

Miss Nikon

Bericht door Miss Nikon » do jul 10 2008 9:14 pm

Super foto's! Maak je de foto's in zwart/wit of haal je de kleur er later uit?

Riemke
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Riemke » do jul 10 2008 11:26 pm

Ook ik ben heel benieuwd naar de manier waarop je de foto's omzet, ik vind ze prachtig! Bij de portretten zitten juweeltjes :D
Ook de overige foto's die je op Zenfolio hebt staan zijn trouwens heel mooi. De HDR's van Parijs en je Afrika album...........je site staat bij de favorieten!
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.

pretoogjes

Bericht door pretoogjes » vr jul 11 2008 10:51 am

Hoi Sandra en Riemke,

Bedankt voor jullie reactie jullie vroegen mijn bewerking !
Ik schiet gewoon in jpeg en in kleur daarna bewerk ik in Cs 3 ik maak vaak de foto eerst donkerder door een extra laag aan te brengen en dan zet ik de foto om in zwart wit om vervolgens er meer contrast in te brengen , soms alleen op delen wat ik wil en delen die te donker worden licht ik weer op dmv het penseel.

Gr Peter.

Miss Nikon

Bericht door Miss Nikon » vr jul 11 2008 8:48 pm

Als ik een foto zwart/wit wil hebben doe ik precies hetzelfde, alleen lees ik dat jij een extra laag aanmaak zodat de foto wat donkerder wordt, maakt dat zoveel verschil voor het eindresultaat?

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”