Foka
Re: Foka
Foka is hier wel bekend ja zover ik er ervaringen mee heb zijn ze altijd goed hoor, ook goede service ervaringen hierRonalddewaal schreef:Heeft iemand ervaring met de winkel Foka (Rotterdam).
Zij verkopen de nikon AF-D 80-200 F 2,8 D ED uit bulkverpakking? voor een schappelijke prijs.
-
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Oud bedrijf met een goede reputatie en goede service. Wel vreselijk druk op bv. zaterdag zodat je beter op een ochtend kan langs gaan.
RVK
RVK
Luiheid is feitelijk alvast uitrusten voor eventuele toekomstige inspanning
https://robvankralingen.fotoport.nl/
https://robvankralingen.fotoport.nl/
- gijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Ronald,
Wat ze met Bulkverpakking bedoelen is me niet duidelijk.
Wel is zeker dat de prijs niet exceptioneel laag is.
De vraag is natuurlijk: wil je een originele verpakking en Nederlandse garantie.
Groeten, Gijs
Wat ze met Bulkverpakking bedoelen is me niet duidelijk.
Wel is zeker dat de prijs niet exceptioneel laag is.
De vraag is natuurlijk: wil je een originele verpakking en Nederlandse garantie.
Groeten, Gijs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
Op maandag is het er vaak rustig, je word er vriendelijk en deskundig geholpen.
Ik ging er heen om de D60 te kopen en ging met een D80 de deur uit, daar ben ik de verkoper nog steeds dankbaar voor, ook de Vivitar lens die ik er bij kocht en me niet beviel kon ik zo omruilen voor de Sigma 17-70mm, dus aan service geen gebrek.
Cees.
Ik ging er heen om de D60 te kopen en ging met een D80 de deur uit, daar ben ik de verkoper nog steeds dankbaar voor, ook de Vivitar lens die ik er bij kocht en me niet beviel kon ik zo omruilen voor de Sigma 17-70mm, dus aan service geen gebrek.
Cees.
Mannen blijven jongens, alleen het speelgoed word iets duurder.
De eerste AF-D 80-200 was van 1993 tot 1997, in 1997 opgevolgd door de nieuwere AF-D 80-200 (destijds $ 825) die tot op heden geproduceerd en dus nieuw verkocht word. De AF-S 80-200 (destijds $ 1430) was in productie van 1999 tot 2004 om te worden vervangen door de AF-S 70-200 (destijds $ 1600).
De AF-D 80-200 is/was gewoon een goedkopere variant dan de AF-S 80-200. De AF-S 80-200 is optisch een stukje beter en beduidend sneller dan de AF-D.
De AF-D 80-200 is/was gewoon een goedkopere variant dan de AF-S 80-200. De AF-S 80-200 is optisch een stukje beter en beduidend sneller dan de AF-D.
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
de meningen zijn hierover verdeeld , een kennis van me is daar dusdanig slecht behandeld dat ik er zelf nooit heen zal gaan.
dit ging over service van een slecht werkend objectief wat 3 weken oud was.
toen hij terug ging zei de verkoper dat als ie service wilde maar naar een andere zaak moest gaan want dat konden ze voor dat geld niet leveren.
heb het hier wel over een objectief van 1100 euro.
dus voor mijn geen foka .
groet ruud
dit ging over service van een slecht werkend objectief wat 3 weken oud was.
toen hij terug ging zei de verkoper dat als ie service wilde maar naar een andere zaak moest gaan want dat konden ze voor dat geld niet leveren.
heb het hier wel over een objectief van 1100 euro.
dus voor mijn geen foka .
groet ruud
- gongon
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
ik zelf denk dat er over elke fotozaak weleens iemand ontevreden is, ik ben dat b.v. over Kamera-Express, kocht daar negen maanden geleden mijn D200 en toen ik thuis de geheugenkaart plaatste kreeg ik een foutmelding, bleek dat er twee contactpuntjes verbogen waren, zeiden ze daar doodleuk dat ik dat zelf had gedaan en waren de kosten mooi voor mezelf. En aan Nikon zelf had ik ook niet veel want die vond dat Kamera Express het maar moest oplossen.
Dus al met al was de D200 137 euro duurder dan verwacht. Moest hem wel laten repareren anders kon ik hem gelijk bij het vuilnis zetten en daar was hij toch weer wat te duur voor, mij zie je dus niet meer bij Kamera Express. Ik vind het erg jammer want hij zit bij mijn in Capelle aan den IJssel dus lekker naast de deur.
De D3 ben ik toen maar in Beuningen gaan halen.
Bij Foka ben ik bij het kopen van de 50mm 1.4 lens goed geholpen.
Maar ja met de service daar heb ik nog niet te maken gehad.
Groetjes Gonnie.
Dus al met al was de D200 137 euro duurder dan verwacht. Moest hem wel laten repareren anders kon ik hem gelijk bij het vuilnis zetten en daar was hij toch weer wat te duur voor, mij zie je dus niet meer bij Kamera Express. Ik vind het erg jammer want hij zit bij mijn in Capelle aan den IJssel dus lekker naast de deur.
De D3 ben ik toen maar in Beuningen gaan halen.
Bij Foka ben ik bij het kopen van de 50mm 1.4 lens goed geholpen.
Maar ja met de service daar heb ik nog niet te maken gehad.
Groetjes Gonnie.