zomercarnaval rotterdam

Plaats hier je tips over komende evenementen die interessant kunnen zijn om te fotograferen. Zet de periode/datum en plaats in je onderwerptitel.
Gesloten
19doerak59

zomercarnaval rotterdam

Bericht door 19doerak59 » vr jul 18 2008 11:30 am

ik ben van plan om volgende week (26 juli) naar het zomercarnaval in Rotterdam te gaan, lijkt me een kleurrijke optocht. Ik heb de route op http://www.zomercarnaval.nl/nl/Route_SP gevonden. Wie weet een plekje waar je het best kan gaan staan?

Veganpix

Bericht door Veganpix » vr jul 18 2008 11:47 am

Aha, mooi dan hoef ik dit niet meer aan te kondigen :) . Ik ga volgende week zaterdag ook naar de Straatparade. Vorig jaar was ik er ook en stond toen "rechts bovenaan" op het Hofplein/hoek Weena-Coolsingel. Brede straat, weinig hoge bebouwing, veel licht! Wel tegenlicht van de zon als die schijnt, maar valt uiteindelijk mee en heeft soms zijn voordelen. Het was vorig jaar echt super geweldig, het weer werkte heel goed mee en nu zijn de verwachtingen ook al heel goed. Het mooie weer, de kleurrijke stoet, de opzwepende muziek en de geweldige sfeer maakt zo'n evenement tot een 'have to go'.

Mijn foto's van vorig jaar.

AlwinSitton

Bericht door AlwinSitton » vr jul 18 2008 11:54 am

Ik ga elk jaar, weer of geen weer, ik ben er altijd bij. Ik hoop dit jaar op mooi weer, net als vorig jaar.

Robin

Re: zomercarnaval rotterdam

Bericht door Robin » vr jul 18 2008 12:46 pm

19doerak59 schreef:ik ben van plan om volgende week (26 juli) naar het zomercarnaval in Rotterdam te gaan, lijkt me een kleurrijke optocht. Ik heb de route op http://www.zomercarnaval.nl/nl/Route_SP gevonden. Wie weet een plekje waar je het best kan gaan staan?
Wil je echt een goed plekje, reserveer dan een plaatsje op de tribune op de Schiedamsedijk. Tickets kosten 16 euro per stuk en zijn vanaf begin juli verkrijgbaar .

??

Dennis71

Bericht door Dennis71 » vr jul 18 2008 1:17 pm

Zou ook wel willen. Kleurrijk gebeuren!

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » vr jul 18 2008 3:52 pm

Ik heb deze maar even naar deze sectie verschoven; leek me een betere plek dan waar deze origineel stond...
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

19doerak59

Bericht door 19doerak59 » zo jul 20 2008 2:37 pm

iemand ook een voorkeur met beeldinstelling/scherpstelling/matrix ed.?

terpie
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door terpie » zo jul 20 2008 3:08 pm

Veganpix schreef:.....
foto nr. 47 :lol:
Photo Gallery: gallery.terpie.nl
Nikon D300 | Nikon AF-S 16-85mm F/3.5-5.6G ED VR | Nikon AF-S 70-300mm F/4.5-5.6 G IF VR | Tamron SP AF 90mm/2,8 DI Macro | NB-600 | SB-900

Veganpix

Bericht door Veganpix » zo jul 20 2008 7:07 pm

terpie schreef:
Veganpix schreef:.....
foto nr. 47 :lol:
Tja, soms (regelmatig) kan het publiek net zo fotogeniek zijn als datgene waar het naar kijkt. :)

Gesloten

Terug naar “Komende evenementen”