zomercarnaval rotterdam
zomercarnaval rotterdam
ik ben van plan om volgende week (26 juli) naar het zomercarnaval in Rotterdam te gaan, lijkt me een kleurrijke optocht. Ik heb de route op http://www.zomercarnaval.nl/nl/Route_SP gevonden. Wie weet een plekje waar je het best kan gaan staan?
Aha, mooi dan hoef ik dit niet meer aan te kondigen
. Ik ga volgende week zaterdag ook naar de Straatparade. Vorig jaar was ik er ook en stond toen "rechts bovenaan" op het Hofplein/hoek Weena-Coolsingel. Brede straat, weinig hoge bebouwing, veel licht! Wel tegenlicht van de zon als die schijnt, maar valt uiteindelijk mee en heeft soms zijn voordelen. Het was vorig jaar echt super geweldig, het weer werkte heel goed mee en nu zijn de verwachtingen ook al heel goed. Het mooie weer, de kleurrijke stoet, de opzwepende muziek en de geweldige sfeer maakt zo'n evenement tot een 'have to go'.
Mijn foto's van vorig jaar.

Re: zomercarnaval rotterdam
Wil je echt een goed plekje, reserveer dan een plaatsje op de tribune op de Schiedamsedijk. Tickets kosten 16 euro per stuk en zijn vanaf begin juli verkrijgbaar .19doerak59 schreef:ik ben van plan om volgende week (26 juli) naar het zomercarnaval in Rotterdam te gaan, lijkt me een kleurrijke optocht. Ik heb de route op http://www.zomercarnaval.nl/nl/Route_SP gevonden. Wie weet een plekje waar je het best kan gaan staan?
??
- terpie
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
foto nr. 47Veganpix schreef:.....

Photo Gallery: gallery.terpie.nl
Nikon D300 | Nikon AF-S 16-85mm F/3.5-5.6G ED VR | Nikon AF-S 70-300mm F/4.5-5.6 G IF VR | Tamron SP AF 90mm/2,8 DI Macro | NB-600 | SB-900
Nikon D300 | Nikon AF-S 16-85mm F/3.5-5.6G ED VR | Nikon AF-S 70-300mm F/4.5-5.6 G IF VR | Tamron SP AF 90mm/2,8 DI Macro | NB-600 | SB-900
Tja, soms (regelmatig) kan het publiek net zo fotogeniek zijn als datgene waar het naar kijkt.terpie schreef:foto nr. 47Veganpix schreef:.....