Bij deze...
1.

2.

3.

Vond deze 3 best aardig gelukt, ondanks de simpelheid erin! Wat vinden jullie? Heb de bewerking aged newspaper erop uitgevoerd!
Hoi, wat is er met de kleuren gebeurd???eteuben schreef:Zomaar een 3tal plaatjes. Was bij vrienden op de bbq en had natuurlijk de camera mee. Ben tussendoor even rondgelopen, zoekende naar een interessant plaatje.
Bij deze...
1.
2.
3.
Vond deze 3 best aardig gelukt, ondanks de simpelheid erin! Wat vinden jullie? Heb de bewerking aged newspaper erop uitgevoerd!
Heb de bewerking Aged Newspaper (lijkt verdacht veel op Sephia) erop uitgevoerd!Frederix schreef:Hoi, wat is er met de kleuren gebeurd???
Daar ben ik eigenlijk best wel nieuwsgierig naar.eteuben schreef:Heb de bewerking Aged Newspaper (lijkt verdacht veel op Sephia) erop uitgevoerd!Frederix schreef:Hoi, wat is er met de kleuren gebeurd???
Eventueel heb ik de originele platen ook wel, als u die wilt zien?![]()
Tsja, zo te zien is de belichting niet echt goed geweest gezien de uitgevreten lichte partijen. Het lijkt mij nogal lastig om daar nog iets goeds van te maken. Dat is jammer, want het onderwerp was gewoon erg fraai. Ik vraag me af hoe je hebt belicht, waar heb je op lichtgemeten (goed nederlands???) Misschien nog een keer overmaken?eteuben schreef:Hierbij nr 1 en 3 als origineel!