Hallo allemaal,
Weet iemand het nut van registratie van apparatuur bij nikon.nl? Deze week heb ik een D-60 gekocht met 2 objectieven (Kit II). Dien ik de body dan los van deze objectieven te registreren of is er ook een totaaloptie?
Alvast bij voorbaat dank voor het antwoord.
Groetjes van necer27
Nut registratie?
- gijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Necer:
Registratie levert een user-id bij Nikon op.
Als je de kamera body op de Nederlandse site kan registreren weet je zeker dat je in Nederland volledige garantie hebt.
Die ID is nodig om online vragen aan Nikon te stellen.
Soms is een ID nodig om de laatste software te kunnen downloaden.
Tip: Als je software in een andere taal dan Nederlands wil hebben, moet je even naar een andere europese Nikon site gaan, b.v. nikon.co.uk voor Engelstalig.
Smilda: wat jij noemt is het NPS lidmaatschap, dat is voor Profs, zie Nikon.nl / NPS.
Groeten, Gijs
Registratie levert een user-id bij Nikon op.
Als je de kamera body op de Nederlandse site kan registreren weet je zeker dat je in Nederland volledige garantie hebt.
Die ID is nodig om online vragen aan Nikon te stellen.
Soms is een ID nodig om de laatste software te kunnen downloaden.
Tip: Als je software in een andere taal dan Nederlands wil hebben, moet je even naar een andere europese Nikon site gaan, b.v. nikon.co.uk voor Engelstalig.
Smilda: wat jij noemt is het NPS lidmaatschap, dat is voor Profs, zie Nikon.nl / NPS.
Groeten, Gijs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)