nog een uit de oude doos

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Nikonjunky

nog een uit de oude doos

Bericht door Nikonjunky » di jul 29 2008 6:53 pm

Deze is ook al weer ruim drie jaar oud, maar mooi blijft ie, ook al dachten we er toen anders over.
Hartje zomer 12 juli 2005 14:40 en de hemel was bezaait met gidzwarte wolken, het was muisstil, het regende niet en het donderde niet, het bleef alleen maar weerlichten achter de wolken.

De mensen vonden dit niet echt fijn en begonnen bang te worden, het bleef maar weerlichten, je hoorde het zelfs knetteren.

Ik rende snel even naar buiten om een paar kieks te nemen om vervolgens snel weer naar binnen te gaan.

Afbeelding

ArendOosterlee

Bericht door ArendOosterlee » di jul 29 2008 9:42 pm

Ik kan het me eigenlijk niet meer herrenineren. :P

Maar het is een gave foto, lekker dreigend.
Wel ruis en niet erg scherp, maar dat vind ik niet zo erg.

Miss Nikon

Bericht door Miss Nikon » di jul 29 2008 9:48 pm

Van dit soort wolkenluchten krijg ik altijd de kriebels, ik ben er als de dood voor, maar aan de andere kant vind ik ze erg fascinerend om te zien. Vond je het niet eng buiten? Gaaf dat je deze foto ervan kon maken, ik vind 'm in ieder geval mooi!

Nikonjunky

Bericht door Nikonjunky » di jul 29 2008 10:11 pm

ArendOosterlee:
Was ook een eenvoudig cameraatje en ik moest zeer rap zijn, want echt veilig was het toen niet. Vind het nu jammer dat ik toen geen goede camera had.

Miss Nikon:
Ik vond het erg eng, maar vond toch even de moed om toch een kiek te nemen.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”