Probleem! Help Nikon D40(x) & D60

Discussies over fotografie met de D40, D40x, D50, D60, D3x00 serie en D5x00 serie
Plaats reactie
Tim Bussink

Probleem! Help Nikon D40(x) & D60

Bericht door Tim Bussink » za aug 02 2008 11:07 pm

Hallo,

Ik zal me even snel voorstellen, ik ben Tim Bussink, 14 jaar, en ik woon in Huissen, op school(middelbare) studeer ik op VWO op het Olympuscollege in Arnhem. Ik fotografeer nu zo'n 6 maanden met een Nikon D40, en ben van plan over enkele maanden over te stappen op een Nikon D80.

Ik heb even een vraag voor iedereen die een d40(x) of D60 bezit:
Ik ga maandag 04-08 op vakantie: Iets meer dan 15 dagen geleden heb ik de Accu + lader voor reparatie bij de MM gebracht, maar deze kon ik vandaag (02-08 ) nog niet ophalen, ik heb er erg veel moeite voor gedaan om Mediamarkt iets anders te laten regelen, want zij hadden mij verteld dat ik het na 15 dagen weer op kon halen, maar zij kunnen niks meer voor mij betekenen. Nu zit ik met het probleem dat ik mijn camera niet kan gebruiken op vakantie, terwijl ik van plan was veel te gaan fotograferen in de 8 dagen dat ik in Bulgarije ben.
Nu is mijn vraag, zou ik tijdens mijn vakantie een accu + lader voor de Nikon D40(x)/D60 mogen lenen, dit zou ik zeer hoog op prijs stellen. Een vergoeding is dan ook niet buitengesloten, en in het geval er iets kapot gaat of het gestolen word, zal ik uiteraard voor een nieuwe zorgen, daarmee wil ik zeggen dat, hoe dan ook, u het terug krijgt.
Ik stel het zeer op prijs als iemand mij zou kunnen helpen!

Groetjes, Tim Bussink

eteuben

Bericht door eteuben » za aug 02 2008 11:34 pm

Oei, wat een narigheid zo te lezen. Ook geen leentoestel oid! Hmm, wat was er precies niet goed aan de accu en lader dan?

Tim Bussink

Bericht door Tim Bussink » za aug 02 2008 11:42 pm

eteuben schreef:Oei, wat een narigheid zo te lezen. Ook geen leentoestel oid! Hmm, wat was er precies niet goed aan de accu en lader dan?
De Mediamarkt had wel leentoestellen, maar dit waren bijvoorbeeld gewone compacte camera's en die leentoestellen waren allemaal al uitgeleend... :(

Robin

Bericht door Robin » za aug 02 2008 11:44 pm

--- removed, because I'm unable to delete my account ---
Laatst gewijzigd door Robin op vr dec 11 2009 6:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Tim Bussink

Bericht door Tim Bussink » za aug 02 2008 11:47 pm

Robin schreef:KAn je helaas niet verder helpen.

Maar een nieuwe lader kopen voor 45 euro is geen optie ?
Ze zijn niet beide kapot, maar ik moest ze wel beide afgeven.
Bij Digitalstreet.nl is het niet? Het zou een optie zijn, als het echt niet anders kan, want dan moet ik er ook nog een accu ( EN-EL9 ) bij kopen, nou weet ik wel dat ze ook goedkopere accu's hebben.
Heb even bekeken hoe duur dit zou worden, en dit zal toch nog aardig prijzig worden, dus dat is ook geen optie voor mij.

graaf35

Bericht door graaf35 » zo aug 03 2008 6:51 am

Helaas kan ik je ook niet verder helpen.

Een zeer slechte service van MM. :evil:

dragon2

Bericht door dragon2 » zo aug 03 2008 8:23 am

Als je wil kan je vandaag mijn D80 wel op komen halen, incluis accus en lader, die is nu bij mij toch even werkloos. Ik zit vandaag in Teuge.

PaulBerkhout
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door PaulBerkhout » zo aug 03 2008 7:06 pm

De d80 opgehaald ?

Anders heb ik hier in 't harde nog een d40 accu en lader liggen........( en ook een sd extreme 3 4gb kaart :wink: )

Gr, paul

Plaats reactie

Terug naar “D40(x), D50, D60, D3x00, D5x00”