Fotograferen bij Autodemontagebedrijf Japoto Wirdum

Plaats hier je tips over komende evenementen die interessant kunnen zijn om te fotograferen. Zet de periode/datum en plaats in je onderwerptitel.
Gesloten
eteuben

Fotograferen bij Autodemontagebedrijf Japoto Wirdum

Bericht door eteuben » di aug 05 2008 12:03 am

Heb een tijdje geleden contact gezocht met Autodemontagebedrijf Japoto te Wirdum Groningen. Ik kwam daar al vaker voor onderdelen, maar vond hun buitenterrein wel ideaal als fotolocatie! Zie www.japoto.nl

Afbeelding

Heb vorige week (week31) contact met ze gezocht per email, met de vraag of ik daar zou mogen fotograferen. Ik heb inmiddels toestemming, mits ik dit van te voren meld. Graag zou ik een collega meenemen, maar we zijn nooit samen vrij.

Vandaar misschien iemand van hier die dit interessant lijkt? Het is absoluut geen bedrijfsreportage ofzo, maar gewoon op het buitenterrein oude verroestte auto's en onderdelen fotograferen.

Mijn wensen;

1. Op een donderdag, mijn vrije dag
2. Weer moet meezitten, liefts geen regen dus!
3. Heb toestemming voor 1 extra persoon naast mezelf, daar zou ik et graag bij laten! Denk dat 2 misschien ook nog wel mag... :roll:

Mvg
Edwin
Laatst gewijzigd door eteuben op do aug 21 2008 11:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

George Fennes
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

roestmonster

Bericht door George Fennes » di aug 05 2008 12:16 am

Nou Edwin, je weet in ieder geval waar jij je Honda naar toe kan brengen als het roestmonster heeft toegeslagen :mrgreen:
Ik hoop voor jou dat het nog heel lang mag duren :lol:

Groetjes George :D
Blijf het objectief bekijken

GdP

Bericht door GdP » di aug 05 2008 12:25 am

Ze gaan mij daar te slordig met de auto's om. :mrgreen:

Roelof
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door Roelof » di aug 05 2008 2:03 am

Edwin,

Lijkt me wel leuk voor een keertje. Kan ik mijn auto laten zien waar hij naartoe gaat als hij niet lief is.
Wat jouw wensen aangaat:
Mijn eerste vrije donderdag is de 21e, over twee weken dus. Maar ik heb er geen flauw idee van wat voor weer het dan is.
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.

eteuben

Bericht door eteuben » di aug 05 2008 8:48 pm

Mijn auto komt daar voorlopig niet te liggen George! Dat was ik in ieder geval niet van plan. Het mag trouwens geen sloperij meer genoemd worden maar een autodemontagebedrijf, dus ze gaan er niet slordig mee om, misschien wel ruw. Maar toch wordt een hoop hergebruikt!

@ Roelof
Je bent de eerste die geinteresseerd is en ik wil de gok best wagen op de 21e. Het weer is nu te onstabiel, misschien dat het tzt beter is! Laat me eventueel per PM weten of je echt nog kan die dag. Kan altijd iets tussenkomen, toch?

eteuben

Bericht door eteuben » do aug 21 2008 11:31 pm

Vandaag 21-08 zijn Roelof en ik naar Wirdum vertrokken om daar foto's te schieten op het buitenterrein.

Leuk om iemand achter een forumnaam te leren kennen! Het weer zat niet echt tegen. Het had al flink geregend, maar na onze aankomst bleef het lang droog!

Hier heb ik het nieuwe topic geplaatst voor de foto's van Roelof en mij!

http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... hp?t=11989

Gesloten

Terug naar “Komende evenementen”