Hond & Hondje :)

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
rbojanssen

Hond & Hondje :)

Bericht door rbojanssen » vr aug 08 2008 9:51 am

Afgelopen woensdag de nieuwe hond van mijn zus op visite gehad. Hij is net 9 weken oud en ik moest babysitten. Niks speciaals zou je zeggen...... maar ik heb ook een hond..... zie het "contrast" tussen de 2. Heb wat foto's op mijn website gezet.

http://www.rbojanssen.nl/?p=52

Lief eh !!

dolphs

Bericht door dolphs » vr aug 08 2008 9:59 am

Weinig van gezien de presentatie wijze op je website nodigt niet uit om ze even rustig te bekijken.

rbojanssen

Bericht door rbojanssen » vr aug 08 2008 10:13 am

Kritiek altijd welkom natuurlijk. Al vinden de meeste mensen het erg mooi op die manier, dus dat ga ik voorlopig niet veranderen. Maar ik ben altijd leergierig dus ik dacht ik neem eens een kijkje op jouw site.
Foto presentatie daar is erg mooi al heb ik echter ook 2 opmerkingen. Op de eerste plaats duurde het laden van de site de 1e keer (2e keer gaat sneller) bijna een minuut. En op de 2e plaats is het menu aan de onderkant en de negatieven strip aan de linker kant nu niet bepaald duidelijk. Menu's aan de onderkant van de pagina is not-done op internet omdat het veel verwarring schept. Hopelijk kun je er wat mee.

Frederix

Re: Hond & Hondje :)

Bericht door Frederix » vr aug 08 2008 10:20 am

rbojanssen schreef:Afgelopen woensdag de nieuwe hond van mijn zus op visite gehad. Hij is net 9 weken oud en ik moest babysitten. Niks speciaals zou je zeggen...... maar ik heb ook een hond..... zie het "contrast" tussen de 2. Heb wat foto's op mijn website gezet.

http://www.rbojanssen.nl/?p=52

Lief eh !!
Sorry rbojanssen, jouw website kijkt niet prettig. Ik heb het 2x geprobeerd, maar ben ook 2x afgehaakt. Dan maar geen hond en hondje . . . :shock:

Nikonjunky

Bericht door Nikonjunky » vr aug 08 2008 10:36 am

Sorry hoor, maar ik vind het zeer irritant om te kijken... 1 foto gezien van een tekkel geloof ik en gelijk weg gegaan....

Bea
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door Bea » vr aug 08 2008 10:41 am

Tja ik moet zeggen dat ik ook niet tot foto's kijken ben gekomen. Ik weet niet wie "de meeste mensen " zijn maar misschien durven ze geen kritiek te geven :?: Het kijkt echt voor geen meter.

Jolanda
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Jolanda » vr aug 08 2008 10:42 am

Nou, ik kon toch vrij snel inloggen. heb ook wat foto's gezien, maar het kanteleffect spreekt mij minder aan.

Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.

joepert
Forumlid
Forumlid

Bericht door joepert » vr aug 08 2008 10:49 am

De vorm overheerst de inhoud en dat gaat op den duur (en bij mij vrij snel) vervelen. Maar goed, ik heb makkelijk praten, want ik heb niet eens een website...

Mike-Nikon
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Mike-Nikon » vr aug 08 2008 10:52 am

Wil de foto's hier zien.........
Toch een kleine moeite om ze hier te laten zien ?
Canon EOS-R3 met Canon RF 24-70mm F2.8L IS USM.
Maar dan van Nikon......En iets met een Z.

Matthieu
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Matthieu » vr aug 08 2008 11:01 am

Website van rbojansen is wat onrustig.
Je ogen draaien continue mee om iets van het beeld op te vangen.

Website van Dolphs vind ik perfect.
Eindelijk eens een site die overzichtelijk is en mooi ingedeeld.
Top dus.
Nikon D3 + D3s + 14-24 + 24-70 + 50 + 105 + 70-300 VR + SB-700 +Elinchrome flitskoppen en boxen + nog meer

Kijken doe je met je ogen, fotograferen met je hart

www.matthieuverhoeven.nl
Kunstsite Matthieu
Flickr Matthieu
Laatste boek Matthieu

Jolanda79

Bericht door Jolanda79 » vr aug 08 2008 11:06 am

Ik, nieuwsgierig als altijd, natuurlijk ook even gaan kijken op je website, het idee is leuk bedacht, maar ik vind het erg irritant dat de foto beweegt.

Zou ook graag de foto's hier op het forum zien :D

GdP

Bericht door GdP » vr aug 08 2008 11:27 am

Jammer rbojansen. Irritante website met matige foto's.

rbojanssen

Bericht door rbojanssen » vr aug 08 2008 12:14 pm

GdP schreef:Jammer rbojansen. Irritante website met matige foto's.
Beetje meer opbouwende kritiek zou leuk zijn. Blijkbaar heb ik een website gemaakt die OF heel erg mooi gevonden wordt OF juist helemaal niet. En door de meerderheid hier dus blijkbaar niet. Wat de manier van foto's betreft kan ik goed begrijpen dat het voor veel mensen niet mooi gevonden wordt. Ik heb een nieuwe post erbij gezet waarbij de foto's wat rustiger gepresenteerd worden. Gekke is dat ik over de opbouw van de website van diverse (ook professionele) mensen niks dat complimenten krijg. Wat is jou probleem met de website als ik vragen mag? Misschien dat ik wat meer voor een "standaard" website moet gaan om iedereen tevreden te stellen.

Zou je volgende keer s.v.p. mijn naam wel goed willen schrijven.

Jolanda
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Jolanda » vr aug 08 2008 12:22 pm

Ronald,

Ben blij dat je deze aanpassing hebt gedaan, want het kijkt nu veel prettiger. Natuurlijk zullen anderen dit niet mooi/leuk/prettig vinden, maar ja, zoveel mensen, zoveel meningen (zelfs ongenuanceerde meningen).

Veel plezier met je nieuwe pc, camera en objectieven (ja, ik ben even je website doorgelopen).

Groeten,
Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.

Frederix

Bericht door Frederix » vr aug 08 2008 1:04 pm

rbojanssen schreef:
GdP schreef:Jammer rbojansen. Irritante website met matige foto's.
Beetje meer opbouwende kritiek zou leuk zijn. Blijkbaar heb ik een website gemaakt die OF heel erg mooi gevonden wordt OF juist helemaal niet. En door de meerderheid hier dus blijkbaar niet. Wat de manier van foto's betreft kan ik goed begrijpen dat het voor veel mensen niet mooi gevonden wordt. Ik heb een nieuwe post erbij gezet waarbij de foto's wat rustiger gepresenteerd worden. Gekke is dat ik over de opbouw van de website van diverse (ook professionele) mensen niks dat complimenten krijg. Wat is jou probleem met de website als ik vragen mag? Misschien dat ik wat meer voor een "standaard" website moet gaan om iedereen tevreden te stellen.
Hoi rbojanssen,

Kun je wel tegen opbouwende kritiek? Gezien jouw reactie vraag ik mij dat af. In ieder geval is jouw website nu beter te bekijken. Het lijkt mij dat als je foto's op een website zet, dat het belangrijkste is dat je deze ook goed kan bekijken. Met steeds kantelende foto's is dat -volgens mij althans- niet mogelijk. Maar als je vindt dat kantelende foto's wél leuk zijn, dan doe je dat toch lekker? Het jouw website en alleen jij bepaalt hoe die site van jou er uit ziet. Het is aan de bezoeker om te bepalen of hij/zij jouw site de moeite van het bezoeken waard vindt.

Heb je dat scriptje van die kantelende foto's trouwens zelf geschreven of is dat een standaard scriptje dat je ergens op Internet heb gevonden?

rbojanssen schreef: Zou je volgende keer s.v.p. mijn naam wel goed willen schrijven.
Typisch een reactie van iemand die zich op zijn *** voelt getrapt. :oops:
Kinderachtig hoor . . .

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”