Heeft er al iemand een D700 ???
- nikonlover
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Heeft er al iemand een D700 ???
Ik ben erg benieuwd hie hij bevalt ??????
de 18/200 mm bevalt mij erg goed
welke is vergelijkbaar in FX ??? en van goede kwaliteit ??
Re: Heeft er al iemand een D700 ???
Misschien:nikonlover schreef:Ik ben erg benieuwd hie hij bevalt ??????
http://www.nikon.nl/product/nl_NL/produ ... rview.html
- nikonlover
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
- Riemke
- Clublid
- Contacteer:
Nadat zijn onderwaterhuis met de D300 erin was volgelopen met zeewater heeft Herman55 inderdaad een D700 gekocht,
Foto's staan hier
Foto's staan hier
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
Re: Heeft er al iemand een D700 ???
Ik heb enthousiaste reacties gelezen over de Tamron 28-300mmVC op de D700, D3 Dpreview board http://forums.dpreview.com/forums/read. ... e=28924973 & http://forums.dpreview.com/forums/read. ... 300mm&qf=mnikonlover schreef:Ik ben erg benieuwd hie hij bevalt ??????
Ja. Hoewel een D700 én een toffe lens natuurlijk nog beter is.Robin schreef:Dus je probeerd hier te beweren, dat ik beter een D700 kan kopen en daar mijn el cheapo objectieven op kan zetten dan dat ik ga sparen voor een D300 in combinatie met een 12-24 en 17-55 ??Woudschim schreef:Och, met fullframe is je scheidend vermogen van de sensor veel groter, zodat een slechte lens op een fullframe nog altijd beter is dan een toplens op een DX.
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
En ja t'klopt. Het ding bevalt prima. Maar ik wil daar meteen een paar opmerkingen bij maken.
1. Het blijft nog altijd de fotograaf die de foto maakt (!)
2. Als je gewone standaard objectieven hebt, denk ik dat je een grotere stap maakt door eerst je objectieven te veranderen, en daarna pas voor een andere body te gaan. Uiteraard ga je er met deze body op vooruit, maar de stap met nieuwe (top)objectieven is veel groter. Dan kun je zelfs met een D100 nog top platen maken. Maar dat is mijn persoonlijke -niet wetenschappelijk bewezen- mening.
Verder sluit ik me even aan bij de opmerking van Hans. Ideetje om lid te worden van deze fantastische club???
1. Het blijft nog altijd de fotograaf die de foto maakt (!)
2. Als je gewone standaard objectieven hebt, denk ik dat je een grotere stap maakt door eerst je objectieven te veranderen, en daarna pas voor een andere body te gaan. Uiteraard ga je er met deze body op vooruit, maar de stap met nieuwe (top)objectieven is veel groter. Dan kun je zelfs met een D100 nog top platen maken. Maar dat is mijn persoonlijke -niet wetenschappelijk bewezen- mening.
Verder sluit ik me even aan bij de opmerking van Hans. Ideetje om lid te worden van deze fantastische club???