Binnenkort hoop ik te trouwen en nu zit ik een beetje met het volgende:
Idee: iedere gast houdt een schilderijlijst vast en steken hun hoofd erdoor om zo op de foto te komen.
Nu vindt echter iedereen dit afgezaagd, maar een alternatief heeft men ook niet...
Vind het inderdaad een beetje afgezaagd worden. Heb inmiddels geloof ik al 3 feesten met zo'n soort lijst gekregen. Wel leuk hoor, maar niet meer origineel.
Zal eens nadenken over andere mogelijkheden. Je zegt dat je binnenkort trouwt, hoeveel tijd hebben we??
Hemel ja, zo'n foto heb ik ook nog van de bruiloft van m'n zusje :mrgreen: Misschien zo'n rozenboog gebruiken en een beetje aankleden met (nep)groen en plantenstekers (je kent ze wel: die vlindertjes en zo)
Eeh er is nog tijd tot 24 oktober
Ik heb een fotografe met leuke Nikon spulletjes ingehuurd dus dat zit wel snor, maar ik moet wel aangeven hoe ik het wil hebben, dus...
@ Jolanda ja zo'n lijst bedoel ik ja
@ Nikonjunky het is wel zo dat je de gasten iets mafs laat doen of wat laat vasthouden, je wel spontanere fotos krijgt
@Leon haha wel origineel maar gaat denk ik niet lukken met gezinnen van meer dan 2 personen (die willen toch met mekaar)
- van alle foto's van de daggasten na de bruiloft een agenda 2009 maken en toezenden als bedankje! Ook voor jezelf heel leuk!
- van alle foto's van de daggasten een verjaardagskalender maken, dus de foto's van de betreffende gast/gasten bij hun verjaardag plakken.
en ja; de normale fotocadeaus zoals mok of glas of iets dergelijks.