Kies in de poll de beste inzending. Je kunt stemmen van 22-08-08 t/m 05-09-08. Tot het begin van de avond van 05-09 kun je stemmen, daarna start de beoordeling van de volgende weekopdracht.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, lees eerst de beschrijving en regels van de opdracht: Beschrijving weekopdracht
Let wel, het topic is enkel om je keuze te onderbouwen, niet om in discussie te gaan over andermans beoordeling.
Tip: handig om twee browserschermen te openen, één met de foto's en één met de poll. De foto's staan hier
Weekopdracht 39 - Beoordelen foto's
- Gino
- Forumlid
- Contacteer:
Mijn stem gaat naar MAK, meest originele inzending.
Groeten, Gino
Groeten, Gino

"Every man dies, not every man really lives!!!" - William Wallace
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
Re: Weekopdracht 39 - Beoordelen foto's
Ik moet zeggen dat ik geen van de inzendingen echt een goede uitwerking van het thema vind. Het was dit keer dan ook best wel lastig, ik heb zelf ook niets origineels kunnen vinden . . .
Ik vind de inzending van Mak dan toch het meest origineel, mijn stem gaat naar Mak.

Ik vind de inzending van Mak dan toch het meest origineel, mijn stem gaat naar Mak.
Door zo nu en dan iets anders te eten behoud je je eetlust. Ik vind dit ook een moeilijke keuze tussen de meedingende foto's. Zelf moeder van een dochter van 6 weet ik dat het handig is om zo af en toe het kind iets anders aan te bieden dan 'de gewone' kost. De foto van Zwaluwnaar Sander vertelt dat de ouders dit doel hebben bereikt
Ook nog eens een goed moment van opname en een goede compositie.
Groetjes, Marianne

Groetjes, Marianne
Zoals elke week, stem ik alleen op foto's die in de periode van de weekopdracht zijn gemaakt 
Valt me echter op dat er steeds minder foto's met exif gegevens op het forum verschijnen
JAmmer, vind het altijd erg leerzaam om te kijken hoe andere mensen een foto hebben gemaakt.
Maar goed ik draaf weer door,
Mijn stem gaat naar Pabusk

Valt me echter op dat er steeds minder foto's met exif gegevens op het forum verschijnen

JAmmer, vind het altijd erg leerzaam om te kijken hoe andere mensen een foto hebben gemaakt.
Maar goed ik draaf weer door,
Mijn stem gaat naar Pabusk