D80 D60
D80 D60
Graag wil ik weten welke camera ik het beste kan nemen. Ik heb nog geen ervaring met een spiegelreflexcamera, maar dat gaat vast en zeker komen.
Ik heb mezelf al lid gemaakt en ik heb al wat uurtjes zitten lezen op dit forum.
Ik wil dus een D60 of D80 maar weet niet wat het beste bij mij past.
De D60 is een nieuwer model maar de D80 is uitgebreider.
Ik zag op de site van Foka de D60 met de AF-S DX VR 18-55 mm + AF-S VR DX 55-200 mm voor 704,- euro. En de D80 met dezelfde objectieven voor 808,- euro. Verschil is 104,- euro, maar daar wil ik mijn keuze niet van af laten hangen.
Foka is voor mij, ik kom uit Middelburg, denk ik een klein uurtje rijden. Ik weet wel waar het is. Maar vanwege garantie een beetje uit de buurt.
De set met de D60 is bij Foto Verschoore, 5 minuten bij mij vandaan, 679,- euro.
Mischien wat reacties van de kenners.
Bij voorbaat dank en groeten uit Zeeland
Addy
Ik heb mezelf al lid gemaakt en ik heb al wat uurtjes zitten lezen op dit forum.
Ik wil dus een D60 of D80 maar weet niet wat het beste bij mij past.
De D60 is een nieuwer model maar de D80 is uitgebreider.
Ik zag op de site van Foka de D60 met de AF-S DX VR 18-55 mm + AF-S VR DX 55-200 mm voor 704,- euro. En de D80 met dezelfde objectieven voor 808,- euro. Verschil is 104,- euro, maar daar wil ik mijn keuze niet van af laten hangen.
Foka is voor mij, ik kom uit Middelburg, denk ik een klein uurtje rijden. Ik weet wel waar het is. Maar vanwege garantie een beetje uit de buurt.
De set met de D60 is bij Foto Verschoore, 5 minuten bij mij vandaan, 679,- euro.
Mischien wat reacties van de kenners.
Bij voorbaat dank en groeten uit Zeeland
Addy
Tja,..wat wil je ermee gaan doen? Al is dat natuurlijk een lastige vraag als je nieuw bent in de fotografie.