Oh schatje... Ik hou van je!!!

Discussies over fotobewerking en archivering
Nikonjunky

Oh schatje... Ik hou van je!!!

Bericht door Nikonjunky » wo aug 27 2008 10:31 pm

Parende vlinders... best leuk gezicht.

Afbeelding

Maud
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Maud » wo aug 27 2008 11:50 pm

Leuk gezien, helaas niet helemaal scherp..
D700 | D90 + MB-D80 | Nikkor AF-S 24-70mm F/2.8G ED | Nikon DX 18-135mm | Nikkor 105mm 2.8 | Nikkor 50mm 1.8 | Nikon AF-S 70-300 F/4.5-5.6 VR | Tamron 17-50 F2.8 | 2x SB-600 | Manfrotto statief

eteuben

Bericht door eteuben » wo aug 27 2008 11:57 pm

Vind dit wel 16+ hoor...

Nikonjunky

Bericht door Nikonjunky » wo aug 27 2008 11:58 pm

Maud:
ik weet het, vond het en vind het ook ergens wel jammer

Eteuben:
18+

Dennis71

Bericht door Dennis71 » do aug 28 2008 8:06 am

Ik zou toch iets kritischer worden op foto's die je zelf plaatst. Hij is onscherp en de compositie kan beter. Hij komt erg rommelig over.

Nikonjunky

Bericht door Nikonjunky » do aug 28 2008 9:36 am

Dennis:
Ik had al een fluwelen kleedje neergelegd en ze gevraag of ze daar wilden gaan vrijen, maar dat wilden ze niet.
Er was heel weinig ruimte en het was dringen voor dit echtpaar. En daarbij kwam ook dat ik zelf drijf en drijf nat was, want het was smoorheet in die kas. Er waren meerdere fotografen daar en ook die baalde steeds.

The-Boss
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door The-Boss » do aug 28 2008 4:27 pm

Dennis71 schreef:Ik zou toch iets kritischer worden op foto's die je zelf plaatst. Hij is onscherp en de compositie kan beter. Hij komt erg rommelig over.
Ik wist niet dat we regels hadden die de kwaliteit, compositie en zo bepalen voor plaatsing................. :!: :!:.
Pierre 8-)

Nikon D300 | MBD10 | SB600 | DR6 | MC-36 | DI-GPS Pro | Nikkor 18-70 mm F/3.5-4.5G | 50 mm F/1.8D | 80-200 mm F/2.8D AF | Sigma 150 mm F/2.8 Macro |
Nikon Coolpix P330 | Samsung NX300M

http://www.pjgboone.nl , http://www.pboone.nl

dodo

Bericht door dodo » do aug 28 2008 4:30 pm

Wat voor apparatuur/instellingen gebruikte je?

Dennis71

Bericht door Dennis71 » do aug 28 2008 4:32 pm

The-Boss schreef:
Dennis71 schreef:Ik zou toch iets kritischer worden op foto's die je zelf plaatst. Hij is onscherp en de compositie kan beter. Hij komt erg rommelig over.
Ik wist niet dat we regels hadden die de kwaliteit, compositie en zo bepalen voor plaatsing................. :!: :!:.
Dat heb ik ook niet gezegd, of wel?
Ik geef volgens mij aan waar ik in het vervolg op zou letten.

Nikonjunky

Bericht door Nikonjunky » do aug 28 2008 4:36 pm

The-Boss:
Daarom neem ik het ook niet erg serieus, want Dennis maakt alleen maar top foto's en maakt nooit fouten. Ik kan best tegen kritiek, maar hem neem ik niet serieus.

Dodo: (grappige naam)
ik heb de D80, maar moet er nog helemaal aan wennen. ik had hem op allerlei standen geprobeerd, maar het ging op een of ander manier niet goed, ik had ook een statief gebruikt, maar begreep er even niets van. Ik ben vandaag naar de fotozaak geweest en gevraagd wat ik fout gedaan had... hij heeft me dat in alle rust verteld, dus ga ik binnenkort naar Artis en ga het opnieuw proberen.
Dit keer met pola-filter en zonnekapje, die ik speciaal hiervoor gekocht heb

dodo

Bericht door dodo » do aug 28 2008 4:39 pm

Nou, dan gaat dat helemaal goedkomen, zéker met een D80 ;)!

Nikonjunky

Bericht door Nikonjunky » do aug 28 2008 4:40 pm

Dodo:
Ik had eerst een bridge en dit is mijn eerste spiegel, dus moet alles nog even leren

Dennis71

Bericht door Dennis71 » do aug 28 2008 4:44 pm

Nikonjunky schreef:The-Boss:
Daarom neem ik het ook niet erg serieus, want Dennis maakt alleen maar top foto's en maakt nooit fouten. Ik kan best tegen kritiek, maar hem neem ik niet serieus.
Het is een wonder dat je nog geen schuttingtaal gebruikt!
Ik geef toch aan waarom ik mijn kritiek plaats. Uit je reactie blijkt in ieder geval niet dat je tegen kritiek kan. :wink:

Nikonjunky

Bericht door Nikonjunky » do aug 28 2008 5:08 pm

Niet zoals jij het plaatst Dennis. 'Ik zou toch iets kritischer worden op foto's die je zelf plaatst' zoals jij schreef is geen positieve kritiek.
En schuttingtaal gebruik ik alleen voor mensen die het verdienen...
De kritiek van Maud, The-Boss en dodo is positieve kritiek

Dennis71

Bericht door Dennis71 » do aug 28 2008 5:18 pm

En waarom zou jij dan wel je ongezouten mening overal op mogen geven, en anderen niet op jou foto?

Plaats reactie

Terug naar “Fotobewerking en archivering”