DVD D40

Discussies over fotografie met de D40, D40x, D50, D60, D3x00 serie en D5x00 serie
Plaats reactie
mazinho
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Contacteer:

DVD D40

Bericht door mazinho » do aug 28 2008 11:33 pm

Is er iemand die de D40 DVD heeft waarop voor beginners het werken met een DSLR uitgelegd wordt (Nikon D40 JumpStart Guides to Nikon D40)? Ik ben niet zo goed met manuals/boeken en wil liever gewoon aan de slag zonder veel te lezen. Zo'n uurtje DVD waarin je met je camera gewoon kan meedoen lijkt me ideaal.

Iemand?

Maissan
Forumlid
Forumlid

Re: DVD D40

Bericht door Maissan » do aug 28 2008 11:49 pm

mazinho schreef:Is er iemand die de D40 DVD heeft waarop voor beginners het werken met een DSLR uitgelegd wordt (Nikon D40 JumpStart Guides to Nikon D40)? Ik ben niet zo goed met manuals/boeken en wil liever gewoon aan de slag zonder veel te lezen. Zo'n uurtje DVD waarin je met je camera gewoon kan meedoen lijkt me ideaal.

Iemand?
Als je meer wilt leren over het omgaan met je camera lijkt het me tog ook verstandig gewoon je handleiding te lezen.
Ik heb dit zelf in het begin ook niet gedaan en liep tegen een aantal vragen aan.
Die ik uiteindelijk had kunnen voorkomen door die handleiding even door te lezen.'
Maar zo een dvd is natuurlijk ook een optie maar ik zou als ik jouw was ook gewoon even die handleiding bekijken.
Veel succes met het zoeken van je dvd :)

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » vr aug 29 2008 1:07 am

Even door de zure appel heenbijten lijkt me. De camerahandleidingen doornemen is een soort noodzakelijk kwaad.

Maar troost je: als je er eenmaal eentje kent is de volgende een heel stuk simpeler! Zo was overstap van een D70 naar een D200 eigenlijk heel simpel. En nu mijn vrouw een D40 heeft heb ik daar ook even mee gespeeld. Het is natuurlijk net even anders dan een D200 omdat op een D200 gewoon veel meer knopjes zitten (handig!), maar ik kan er zo mee fotograferen. Geen enkel probleem!
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Hans Braakhuis
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Hans Braakhuis » vr aug 29 2008 8:51 am

Loop een keer meer op een forum wandeling. Straks bv 12 oktober in Den Bosch, je hoeft geen clublid (27 euro) of forum lid (gratis) te zijn.
Zoek iemand op die ook een D40 heeft. Als je een kop koffie betaald kom je al heel ver.

Is Den Bosch te ver, bedenk een andere wandeling, treffen, etc.

mazinho
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Wandeling

Bericht door mazinho » vr aug 29 2008 9:22 am

Wat leuk dat jullie wandelingen hebben! 12 Oktober ben ik écht net terug uit Azië - die sla ik dus even over. ZIjn er maandelijks wandelingen en staat de kalender ergens op het forum?

Begrijp ik het goed dat de wandeling voor forumleden (iedereen met een account hier) gratis is (op voorwaarde dat je een Nikon hebt)?

FvM
Forumlid
Forumlid

Bericht door FvM » vr aug 29 2008 9:29 am

Dat je een Nikon hebt is sowieso een voorwaarde.... :shock: :shock: :D :D

Cees
Forumlid
Forumlid

Bericht door Cees » vr aug 29 2008 9:32 am

De wandelingen en andere activiteieten kun je zo vinden onder het kopje 'Activiteiten'.
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » vr aug 29 2008 11:01 am

Als ik ze niet verhuisd heb naar " Tips betreffende fotolocaties en komende evenementen". Dat doe ik tegenwoordig zo'n beetje standaard omdat 'Activiteiten" onder "Organisatie" staat, dus dat zou moeten gaan over clubaktiviteiten. Dat zijn de stadswandelingen dus niet: het zijn initiatieven van forumleden, en NCN staat er in principe buiten.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Plaats reactie

Terug naar “D40(x), D50, D60, D3x00, D5x00”