Golden Earring at EnkaExperience

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Jack the Slipper

Golden Earring at EnkaExperience

Bericht door Jack the Slipper » di sep 09 2008 9:41 pm

Onlangs was in Ede de Enka Experience. Op het terrein van de Enka, staan ook urbex foto's van op mijn site, werden een aantal openlucht concerten gehouden. De laatste avond was de Golden Earring aan de beurt. Wat een band en wat een performence zeg. Misschien ben ik niks gewend maar ik vond het grandioos. Heel stiekum heb ik m'n cameraatje mee naar binnen gesmokkeld. Gemount was de Nikkor 50 mm F/1.8. Niet al te veel details dus maar wel lekkere overzichtsfoto's.

Daar gaan we:

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding

7
Afbeelding

8
Afbeelding

9
Afbeelding

10
Afbeelding

Woudschim

Bericht door Woudschim » di sep 09 2008 9:47 pm

Verdomd..dit heb ik dus totaal gemist, ookal wilde ik graag gaan.

Was de Enka zelf nog betreedbaar? Zo zonde dat het ding wordt gesloopt, ik had er graag nog een keer willen ronddwalen.

Met name je laatste foto vind ik erg gaaf overigens!

foto-ed
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *

Bericht door foto-ed » di sep 09 2008 9:48 pm

Zo te zien heeft Cesar weer een aardige solo weggegeven! :-)
Nikon (Club Nederland) Gek én NPS-lid

dirk-jan boon

Bericht door dirk-jan boon » wo sep 10 2008 4:17 am

zo jack.. weinig last van slipsporen zo te zien en je zat mooi vooraan waren de kaarten nog een beetje betaalbaar? had er ook wel heen gewild, maar ja ben naar de wereld haven dagen in rotjeknor geweest .. en ik ben nog steeds niet gekloond ;) maar zonder meer mooie platen hoor.

ALE
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door ALE » wo sep 10 2008 8:10 am

Mooie foto's Jack, mooi van kleur en belichting. Complimenten.

ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters

a90
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door a90 » wo sep 10 2008 8:29 am

Fraaie hoor Jack, erg strakke platen ! Geweldig lensje die 50mm 1.8
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul

A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"

Jack the Slipper

Bericht door Jack the Slipper » wo sep 10 2008 12:08 pm

Bedankt voor de commentaren. Zijn er ook punten van verbetering? Complimenten zijn leuk maar kriteieken laten een mens groeien weet je.

Mr. Woudschim, er staat nog genoeg overeind maar je mag er nu echt niet meer bij. Er wordt constant gesloopt dus het risico wordt gewoon te groot. Bij de urbex shoot die wij vorig jaar deden hebben we gewoon heel braaf toestemming gevraagd.... En zonder problemen gekregen.

Inderdaad heeft Cesar een aardige show weggegeven. Zoals gewoonlijk volgens mij. Om even te laten zien dat je echt geen 10 frames/sec. camera hoeft te hebben deze foto. Gewoon opletten en op het juiste moment afdrukken met je D50. De drumstok is nog helemaal in de lucht en weer op weg naar zijn rechter hand.

Afbeelding

Woudschim

Bericht door Woudschim » wo sep 10 2008 2:01 pm

Ik heb destijds ook toestemming gevraagd, ik mocht ook gewoon binnen. De week erna niet meer, ik was dus heeel erg op tijd. :P

Jammer dat het tegen de vlakte gaat.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”