Open Monumentendag Hoorn

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
duck304

Open Monumentendag Hoorn

Bericht door duck304 » ma sep 15 2008 1:25 pm

Het was afgelopen weekend Open monumenten dag in diverse steden.
Ook in mijn woonplaats was het dus ben erop uitgetrokken met de camera in de hand. Helaas niet al te veel foto's kunnen nemen, omdat ik werken was.

Geen enkele foto is bijgewerkt met de computer, op formaat na. Een aantal zijn wat donker, maar dat kwam omdat het achter glas stond, en flitsen is dan niet verstandig....

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding

7
Afbeelding

9
Afbeelding

10
Afbeelding

14
Afbeelding

15
Afbeelding

16
Afbeelding

17
Afbeelding

Commentaar altijd welkom
Laatst gewijzigd door duck304 op ma sep 15 2008 1:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Antoinette
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Antoinette » ma sep 15 2008 1:49 pm

Hoewel mijn foto's meestal ook verre van recht zijn, stoort het me hier wel heel erg. Ik denk dat je nog eens rustig naar je foto's moet kijken en waqar nodig wat rechtzetten :wink: Ik vind de meeste ook vrij donker.
Say what you like
Do what you feel

duck304

Bericht door duck304 » ma sep 15 2008 2:00 pm

het was ook binnen en dan is het erg lastig. Ik gebruikte al me sb800 maar dat moet niet te veel opvallen... ben er nog mee aan het leren ermee om te gaan. ik moet inderdaad een goed gaan kijken. toen ik ze erop zetten, leek het recht te zijn, maar als ik gewoon eens KIJK, is dat niet altijd het geval.

9 en 10 zijn inderdaad donker omdat ze achter glas stonden en kon dus niet flitsen. Me ISO stond al op 800.

Foto 17 is met me 55-200 lens geschoten omdat deze ver weg stond en redelijk hoog... kon ook niet dichterbij komen.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”