Advies, welke 2e camera
-
Light
Advies, welke 2e camera
beste mensen, graag uw mening/advies.
Ik ben op zoek naar een 2e camera, ik had een D200,maar heb deze vorige week verkocht.
De 2e camera moet aan een aantal eisen voldoen:
1 Het moet een FX camera zijn (heb een D3, dus wil iets hebben met crop voor telefoto's).
2 De ISO prestaties, moet zeker tot 1600 een goede foto zijn, die nog te verkopen/afdtrukken is als sportfoto met niet teveel ruis.
3 De snelheid ivm sportfotografie.
De prijs is in deze niet belangrijk... het zal wel neerkomen op een D300, maar ook een D2xs zou een optie kunnen zijn... misschien hebben jullie meer ideen?
Misschien is het ook beter om nog even te wachten op een D400 ofzo? Ik hoor graag de ideen of adviezen.
Ik ben op zoek naar een 2e camera, ik had een D200,maar heb deze vorige week verkocht.
1 Het moet een FX camera zijn (heb een D3, dus wil iets hebben met crop voor telefoto's).
2 De ISO prestaties, moet zeker tot 1600 een goede foto zijn, die nog te verkopen/afdtrukken is als sportfoto met niet teveel ruis.
3 De snelheid ivm sportfotografie.
De prijs is in deze niet belangrijk... het zal wel neerkomen op een D300, maar ook een D2xs zou een optie kunnen zijn... misschien hebben jullie meer ideen?
Misschien is het ook beter om nog even te wachten op een D400 ofzo? Ik hoor graag de ideen of adviezen.
-
Woudschim
-
Arend-ho
- foto-ed
- Forumlid

- Ervaringsniveau: *
Re: Advies, welke 2e camera
Light geeft in de eerste punt aan dat het een FX camera moet zijn. Ik zou dan zeggen, nog een D3 of de D700. Dit is dan ook gelijk je enigste keus. (Of je moet wachten tot er een volgende FX camera uitkomt.....Light schreef:
Nikon (Club Nederland) Gek én NPS-lid
- noogle
- Forumlid

- Contacteer:
Volgens mij halen jullie FX en DX door elkaar....
Minor detail
Michael
Minor detail
Michael
"The camera doesn't make a bit of difference. All of them can record what you are seeing. But, you have to SEE" (Ernst Haas)
een blog sinds kort: http://www.michaeldevreugd.wordpress.com
een blog sinds kort: http://www.michaeldevreugd.wordpress.com
-
rovinge