Workshop dierenfotografie

Discussies over opleidingen, cursussen, boeken en websites op het gebied van fotografie
Plaats reactie
nelo

Workshop dierenfotografie

Bericht door nelo » zo sep 21 2008 10:44 pm

Wie oh wie kan mij helpen :oops:

Ik ben op zoek naar adressen van workshops hondenfotografie, weet iemand iets :?:

de site van Ron Baltus heb ik al gevonden en bekeken en ziet er goed uit, maar we (wil samen met een kennis gaan ) kunnen niet op de data dat deze workshops door hem gegeven worden

Ciska

Bericht door Ciska » zo sep 21 2008 10:55 pm

Nelo
Het legt er aan in welke omgeving je zoekt. Het beste kan je even Googlen en zoeken naar workshops hondenfotografie waar jij het liefste wilt.
Er zijn ook fotozaken die dat doen.

nelo

Bericht door nelo » zo sep 21 2008 11:38 pm

Ciska schreef:Nelo
Het legt er aan in welke omgeving je zoekt. Het beste kan je even Googlen en zoeken naar workshops hondenfotografie waar jij het liefste wilt.
Er zijn ook fotozaken die dat doen.
Locatie maakt niet zo heel veel uit, ik kom uit het westen kennis uit het oosten des lands

Gegoogled had ik al en kwam er maar 1 tegen die heb ik een mailtje gestuurd

Ik denk misschien is hier iemand die iets weet, net als met evenementen

Pancarans
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Pancarans » ma sep 22 2008 8:19 pm

Hmmm dat zal niet meevallen. Als ik tijd heb, wil ik je best een paar tips aan de hand doen. Niet dat ik de arrogantie heb dat ik er goed in ben, maar zo af en toe krijg ik wel complimenten. Kijk maar eens op mijn site
en hier www.pancarans.nl/kay.htm of hier www.fotono.nl/tijd.htm en laat maar horen wat je er van vindt.
Oh ik woon in Noord-Holland.

Groet,
Irwan
Als je Groningen ver vindt, is je wereld echt klein................

http://www.fotono.nl"

nelo

Bericht door nelo » ma sep 22 2008 9:41 pm

Pancaran's schreef:Hmmm dat zal niet meevallen. Als ik tijd heb, wil ik je best een paar tips aan de hand doen. Niet dat ik de arrogantie heb dat ik er goed in ben, maar zo af en toe krijg ik wel complimenten. Kijk maar eens op mijn site
en hier www.pancarans.nl/kay.htm of hier www.fotono.nl/tijd.htm en laat maar horen wat je er van vindt.
Oh ik woon in Noord-Holland.

Groet,
Irwan

Super foto's laat maar weten wanneer je tijd zou hebben, wil graag met dat kennisje samen

Erich Snijder
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: Workshop dierenfotografie

Bericht door Erich Snijder » vr nov 21 2008 2:15 am

Sorry voor de hele late reactie maar deze wil ik je niet onthouden.

Kijk eens bij http://www.ronbaltus.nl.

Persoonlijk kan ik deze heel goed aanraden.
Ken de persoon in kwestie en ben er zelf ook geweest.

Succes.

Perry Timmers

Bericht door Perry Timmers » vr nov 21 2008 6:55 pm

Ron Baltus geeft deze cursus, maar deze moet je boeken via www.tinley.nl. Maar wees er snel bij want ze zitten zo vol

nelo

Bericht door nelo » ma nov 24 2008 7:17 am

@ Erich Snijder en Perry Timmers

Thanks voor jullie meedenken, de site van Ron Baltus was de eerste die ik gevonden had via Google over dit onderwerp, maar helaas kunnen we beiden dagen niet (zie mijn 1e bericht)

Pancaran's heeft aangeboden dat ik een keer mee kan lopen als er getraind wordt met de honden, en dat hij het een en ander uit wil leggen over hondenfotografie, en zodra de gelegenheid daar is dat er en getraind wordt en ik kan zal dat zeker gaan gebeuren

Perry Timmers

Bericht door Perry Timmers » ma nov 24 2008 9:38 am

nelo schreef:@ Erich Snijder en Perry Timmers

Thanks voor jullie meedenken, de site van Ron Baltus was de eerste die ik gevonden had via Google over dit onderwerp, maar helaas kunnen we beiden dagen niet (zie mijn 1e bericht)

Pancaran's heeft aangeboden dat ik een keer mee kan lopen als er getraind wordt met de honden, en dat hij het een en ander uit wil leggen over hondenfotografie, en zodra de gelegenheid daar is dat er en getraind wordt en ik kan zal dat zeker gaan gebeuren
De enige dag dat Ron nog plaats heeft is op 15 februari volgend jaar ik heb mij hier ook zelf voor ingeschreven. Dit is trouwens ook mijn fotograaf voor de bruiloft volgend jaar.

Maar welke tak van sport wil je gaan doen in de honden fotografie?
Komend weekend is er in de Rai een grote honden tentoonstelling waar je ook flink kan oefenen als het om tentoonstellingen gaan want dan worden de honden altijd geposeert voor de keurmeester en je hebt gelijk een leuke oefening voor camera instellingen want het licht is in deze hallen vaak een kriem. Zelf ben ik op zaterdag aanwezig. Voor behendigheid, flyball etc met honden kan ik je geen data geven want deze tak van sport beoefen ik zelf niet.

Mak
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Mak » ma nov 24 2008 11:23 am

Of bij deze, i.s.m. de Apenheul.

http://www.janvermeer.nl/
Groeten Marcel

nelo

Bericht door nelo » ma nov 24 2008 9:40 pm

Perry Timmers schreef:
De enige dag dat Ron nog plaats heeft is op 15 februari volgend jaar ik heb mij hier ook zelf voor ingeschreven. Dit is trouwens ook mijn fotograaf voor de bruiloft volgend jaar.

Maar welke tak van sport wil je gaan doen in de honden fotografie?
Komend weekend is er in de Rai een grote honden tentoonstelling waar je ook flink kan oefenen als het om tentoonstellingen gaan want dan worden de honden altijd geposeert voor de keurmeester en je hebt gelijk een leuke oefening voor camera instellingen want het licht is in deze hallen vaak een kriem. Zelf ben ik op zaterdag aanwezig. Voor behendigheid, flyball etc met honden kan ik je geen data geven want deze tak van sport beoefen ik zelf niet.
Niet echt een tak het gaat meer om honden in het algemeen, ik heb 2 honden waarvan ik veel foto's maak als ze bezig zijn met hun eigen vermaak, zwemmen, takken slepen, wandelen, kuilen graven, spelen met de bal enzovoort

Portret foto's van honden vind ik ook altijd leuk om te maken, alleen vind ik van mezelf dat ik geen foto's kan maken als mensen mij daarom vragen vaak mislukken die omdat ik net ff geen klik met die hond heb :oops:

De tak van sport voor het ras wat ik zelf heb (Amerikaanse Bulldog) zijn vooral de Iron Dog onderdelen, stormbaan, weightpulling, tug of war, hangtime dan hebben we nog de sprint en ook zijn er shows, gelukkig zijn deze meestal in de open lucht (geen FCI erkend ras en er worden door liefhebbers shows georganiseerd )

De winner is wel een idee, daar kan ik van het weekend misschien wel een kijkje gaan nemen

@ Mak, die site is idd ook een om in de gaten te houden, al is de workshop net geweest (8 november)

Perry Timmers

Bericht door Perry Timmers » di dec 30 2008 7:45 pm

Voor de personen die interesse hebben in de workshop dierenfotografie, op http://www.tinley.nl staan de nieuwe data voor 2009

Plaats reactie

Terug naar “Opleidingen/cursussen/boeken/websites”