Perry Timmers schreef:
De enige dag dat Ron nog plaats heeft is op 15 februari volgend jaar ik heb mij hier ook zelf voor ingeschreven. Dit is trouwens ook mijn fotograaf voor de bruiloft volgend jaar.
Maar welke tak van sport wil je gaan doen in de honden fotografie?
Komend weekend is er in de Rai een grote honden tentoonstelling waar je ook flink kan oefenen als het om tentoonstellingen gaan want dan worden de honden altijd geposeert voor de keurmeester en je hebt gelijk een leuke oefening voor camera instellingen want het licht is in deze hallen vaak een kriem. Zelf ben ik op zaterdag aanwezig. Voor behendigheid, flyball etc met honden kan ik je geen data geven want deze tak van sport beoefen ik zelf niet.
Niet echt een tak het gaat meer om honden in het algemeen, ik heb 2 honden waarvan ik veel foto's maak als ze bezig zijn met hun eigen vermaak, zwemmen, takken slepen, wandelen, kuilen graven, spelen met de bal enzovoort
Portret foto's van honden vind ik ook altijd leuk om te maken, alleen vind ik van mezelf dat ik geen foto's kan maken als mensen mij daarom vragen vaak mislukken die omdat ik net ff geen klik met die hond heb
De tak van sport voor het ras wat ik zelf heb (Amerikaanse Bulldog) zijn vooral de Iron Dog onderdelen, stormbaan, weightpulling, tug of war, hangtime dan hebben we nog de sprint en ook zijn er shows, gelukkig zijn deze meestal in de open lucht (geen FCI erkend ras en er worden door liefhebbers shows georganiseerd )
De winner is wel een idee, daar kan ik van het weekend misschien wel een kijkje gaan nemen
@ Mak, die site is idd ook een om in de gaten te houden, al is de workshop net geweest (8 november)