Hoi Vulture,
Over het algemeen vind ik je foto's wat flets; er zou wel wat meer kleur in mogen (misschien de verzadiging wat omhoog gooien met PS?)...
1. Ik heb het idee dat het gebouw iets te veel naar rechts helt, maar dat kan de perspectiefvertekening zijn. Verder een nette plaat.
2. Deze vind ik dus iets te flets, dat kan wat pittiger. Wat ik ook vervelend kijken vind, is die linkervoet die net wel/niet, maar in ieder geval op het randje van het kader staat...
3. Kan ook iets meer kleur gebruiken, m.i. Ook de verhouding van het beeld (bijgesneden?) vind ik wat raar gekozen; liever vierkant/echt rechthoekig
4. Er ligt een roodbruine zweem over de foto en volgens mij staat de horizon scheef. Verder niet echt een duidelijk onderwerp.
5. Iets meer kleur? Verder is de flits wat hard, m.i.
6. Hier had ik juist een nog langere sluitertijd gekozen; nu is het net of je gewoon een bewogen foto hebt. Het water is niet 'bevroren', maar ook niet echt zijdeachtig door de lange sluitertijd...
7.
Mooi rood kruis 
Ik zou deze dan vierkant maken en zorgen dat de middelste kolom ook echt in het midden staat. Geeft wel een gevoel van grootsheid van de tempel, zo.
8. Kan ook wat meer kleur gebruiken. Ook weer dat roodbruine zweempje (kan wellicht aan mijn scherm liggen...)
9. Qua onderwerp m.i. de aardigste, alleen ik vind hem zo flets en de bewolking wat overbelicht.
Ik hoop dat je wat kunt met mijn commentaar. Het is mijn mening, het zijn jouw foto's, dus als je er tevreden mee bent, prima toch?
Groet,
Wouter