Prijs voor een D2X
- jtimmer
- Forumlid
- Contacteer:
Prijs voor een D2X
Ik kan voor €500,- een D2X kopen, de camera heeft de gewone lichte gebruikssporen. Het aantal sluiterbewegingen weet ik nog niet. Is dit de moeite of ????? Wat zou het maximale aantal sluiterbewegingen mogen zijn?
Groeten,
Jeroen
Groeten,
Jeroen
http://www.jpix.me" onclick="window.open(this.href);return false;
- a90
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Nou, dat is niet al te veel zeg. Het aantal sluiterbewegingen die een D2x kan hebben weet ik niet uit mijn hoofd maar zouden er toch zeker wel 100.000 moeten zijn.
Als de body er netjes uitziet en er staan niet te veel clicks op lijkt het mij een koopje hoor. Is het wel eerlijke handel wat je aangeboden krijgt ?
Als de body er netjes uitziet en er staan niet te veel clicks op lijkt het mij een koopje hoor. Is het wel eerlijke handel wat je aangeboden krijgt ?
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
- jtimmer
- Forumlid
- Contacteer:
Hij is van een professioneel fotograaf welke werkt voor Het parool, nieuwe revu, Ajax enz. Ben daarom wel benieuwd naar het aantal foto's.
100.000 is helemaal niks voor een prof camera, mijn D300 is al getest op 150.000
100.000 is helemaal niks voor een prof camera, mijn D300 is al getest op 150.000
- jtimmer
- Forumlid
- Contacteer:
Toch leuk om er zo'n prof camera bij hebben???

die profs knallen er wat af, zou als het kan vragen om een jpgtje te mogen schieten en dan in bijv opandaexifviewer kijken hoeveel kliks hij gemaakt is. dat zal best wel een hoog aantal zijn, maar 500 euries is bijzonder weinig voor zo,n bloedje. Ik vermoed dat hij ,m weg wil doen ivm met overgang op FF( d3 en/of d700) of overstapjtimmer schreef:Hij is van een professioneel fotograaf welke werkt voor Het parool, nieuwe revu, Ajax enz. Ben daarom wel benieuwd naar het aantal foto's.

Als het dingetje goed is, KOPEN !!

groeten Ben.
- jtimmer
- Forumlid
- Contacteer:
Hij heeft een D3 met een D700 als back-up.

ach, dat kan wel zo zijn, maar ik denk als je twee foto,s van elk(onder gelijkblijvende instellingen/condities) naast elkaar houdt, je van goede huize moet komen om de "verschillen"aan te tonen!PatrickP schreef:Tuurlijk... Enorm stoer ook! Maar de foto's uit je D300 zijn mooier...jtimmer schreef:Toch leuk om er zo'n prof camera bij hebben???![]()
![]()
![]()

groeten Ben.
Lijkt me een hele nette prijs... ze worden over het algemeen voor ca. het dubbele aangeboden. Dus vraag goed na en onderzoek waarom de prijs relatief laag is.
Staat op marktplaats he?
Ik heb er zelf eentje in het voorjaar op de kop getikt, ben er nog steeds heel blij mee.
Met vriendelijke groet,
Bram
Staat op marktplaats he?
Ik heb er zelf eentje in het voorjaar op de kop getikt, ben er nog steeds heel blij mee.
Met vriendelijke groet,
Bram
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Als dat inderdaad zo is, dan kost ie nu al €800,=....AvanEijk schreef:Lijkt me een hele nette prijs... ze worden over het algemeen voor ca. het dubbele aangeboden. Dus vraag goed na en onderzoek waarom de prijs relatief laag is.
Staat op marktplaats he?
Met vriendelijke groet,
Bram