Hallo,
Vraag, weet iemand of er, in plaats van de nogal dure "gewone" batterijen ook oplaadbare batterijen in een SB-600 kunnen, zonder dat mijn flitser hiermee kapot gaat ? En zo ja, welke batterijen raden jullie aan te gebruiken ?
Groet, Johan
batterijen SB-600
Re: batterijen SB-600
NiMh battarijen zijn volgens mij het meest geschikt.
Luc.
Luc.
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Ik gebruik vaak GP 2700 NiMh batterijen.
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Ik ben helaas geen bezitter van een SB 600
maar wat ik hier begrepen heb is dat er meerdere eigenaren GP2700 mAh NiMh baterijen gebruiken of de recyko's van GP
Het schijnt dat dan de baterijen in je flitser zelfs langer meegaan
maar wat ik hier begrepen heb is dat er meerdere eigenaren GP2700 mAh NiMh baterijen gebruiken of de recyko's van GP
Het schijnt dat dan de baterijen in je flitser zelfs langer meegaan

Laatst gewijzigd door jpauwels op ma okt 20 2008 12:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ik heb niets dan lof over de GP2700 mAh AA's; zeker in een SB600 moet je daar vele honderden foto's per keer mee kunnen schieten. Ik bestel ze altijd bij greencell.nl. Erg gunstig. Koop 2 setjes (2x4 dus), en een goede lader. Krijg je geen spijt van! Eventueel kan er er nog een setje Recyko's bij doen. Die lopen veel minder snel leeg. Vooral handig als je niet zo heel vaak gebruik maakt van je flitser.
Ook van mijn kant niets dan lof voor de GP2700 mAh NiMh batterijen.
In volledig opgeladen toestand blijven ze weken op spanning, zelfs als je ze een tijdje niet gebruikt hebt.
EmielV
In volledig opgeladen toestand blijven ze weken op spanning, zelfs als je ze een tijdje niet gebruikt hebt.
EmielV