Weet iemand wat dit kan zijn? Misschien nog belangrijker; is hier iets aan te doen.
Groet,
JJ
Waar baseer je dat op?Woudschim schreef:Dat is een kapotte sensor, je kunt hem weggooien.
Bedankt voor je reactie.Woudschim schreef:Dat is een kapotte sensor, je kunt hem weggooien.
Erg kort door de bocht maar weggooien zou ik niet doen. Wél kan dit aan de sensor liggen!Woudschim schreef:Dat is een kapotte sensor, je kunt hem weggooien.
Nermal schreef:Ik heb precies hetzelfde effect gehad met mijn Coolpix 5400. Dit bleek een defecte ccd te zijn en is gelukkig onder coulance door Nikon vervangen. Bij Nikon was er een terugroepactie die op de site te vinden was. Als je zo'n reparatie zelf moet betalen is het meestal niet de moeite meer.
Riemke schreef:Je zou even contact op kunnen nemen met Sony in Badhoevedorp. Mijn Cybershot F717 is in ieder geval gerepareerd. Kosten €0,-
Waarom geen Nikon????????????Ik denk dat ik deze maar in de kast leg en een Canon aanschaf. Wel makkelijk als ik op reis ben en geen plek voor mijn Nikon heb.