Anton Pieck Parade Haarlem 7 december 2008

Plaats hier je tips over komende evenementen die interessant kunnen zijn om te fotograferen. Zet de periode/datum en plaats in je onderwerptitel.
wil
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Anton Pieck Parade Haarlem 7 december 2008

Bericht door wil » ma nov 24 2008 11:11 am

Voor de mensen die Charles Dickens in Deventer te druk vinden. Een klein beetje vergelijkbaar jaarlijks evenement in Haarlem.
Veel kleiner maar best gezellig.
http://www.antonpieckparade.nl

De Anton Pieck Parade vind plaats direct achter de Grote Bavo aan de Grote Markt in het centrum van Haarlem. U wordt geadviseerd om met het openbaar vervoer te komen of uw auto te plaatsen in een van de vele parkeergarages die Haarlem rijk is. Deze liggen allemaal binnen 10 minuten loop afstand.

U bent van harte welkom op zondag 7 december 2008 vanaf 11.00 uur en wij sluiten af om 18.00 uur.

Dennis71

Re: Anton Pieck Parade Haarlem 7 december 2008

Bericht door Dennis71 » wo nov 26 2008 9:20 pm

Afgelopen jaar ook geweest in Haarlem. Is echt heel leuk en precies hetzelfde als Charles Dickens.
Ik zag op andere foto's dezelfde mensen voorbij komen :)

Iig een echte aanrader, zeker de Bavo!

Antoinette
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Antoinette » ma dec 01 2008 1:20 pm

Is de opzet gelijk aan Deventer? Dus een afgesloten gebied en lang in de rij staan om binnen te komen?
Say what you like
Do what you feel

wil
Clublid
Clublid

Bericht door wil » ma dec 01 2008 9:18 pm

Antoinette schreef:Is de opzet gelijk aan Deventer? Dus een afgesloten gebied en lang in de rij staan om binnen te komen?
Nee hoor, geen wachtrij, geen toegangsgeld. Is gewoon winkelgebied in centrum Haarlem waar acteurs rondlopen.

Riemke
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Riemke » za dec 06 2008 9:01 am

Gisteren nog even de weersverwachting bekeken en het lijkt redelijk weer te worden. Ik denk dat ik ook even in Haarlem ga kijken. Pak lekker de trein vanuit Heerhugowaard. Iemand enig idee of het heel ver lopen is vanaf het station naar het winkelgebied? Dit i.v.m. met mijn knieprobleem.
Wie gaat ook naar Haarlem morgen?
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.

a90
Forumlid
Forumlid

Bericht door a90 » za dec 06 2008 9:58 am

Ik denk dat ik ook ga maar weet het nog niet zeker. Verleden jaar had ik er mijn eerste serie gemaakt oa. in de kerk en dat is me toen erg goed bevallen.

Neem de 15mm mee Riemke ! Daar kun je erg fraaie foto's mee maken in de kerk.

Aan de andere kant is het wel veel lopen staan en sjouwen met je spullen dus kijk even of je dat aankam. Voor zover ik op de kaart kan zien is het ongeveer tussen de 800 meter en 1 kilometer lopen van het station naar de kerk en omgeving.
Laatst gewijzigd door a90 op za dec 06 2008 10:10 am, 1 keer totaal gewijzigd.
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul

A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"

wil
Clublid
Clublid

Bericht door wil » za dec 06 2008 10:05 am

Riemke schreef:Gisteren nog even de weersverwachting bekeken en het lijkt redelijk weer te worden. Ik denk dat ik ook even in Haarlem ga kijken. Pak lekker de trein vanuit Heerhugowaard. Iemand enig idee of het heel ver lopen is vanaf het station naar het winkelgebied? Dit i.v.m. met mijn knieprobleem.
Wie gaat ook naar Haarlem morgen?
Het is ongeveer kwartiertje lopen. Maar echtgenote, die ook een knieprobleem heeft gehad, adviseert de bus te nemen vanaf station. Ik ben er ook. Je kan me herkennen aan het dragen van een Nikon camera. :D

johan_s

Bericht door johan_s » za dec 06 2008 11:38 am

Hallo,

Denk dat ik morgen ook met de trein naar Haarlem kom. Lijkt me leuk om daar op de Anton Pieck Parade te kijken.

Ben te herkennen aan een (wat ooit eens een witte, maar inmiddels bijna zwarte) crumpler tas is, met Tolk to me button erop en een D80 in mijn handen. Als er meer mensen zijn van het forum, tik me gerust even aan voor een praatje.

Iemand nog tips/trucs voor (een beginnende) fotograaf morgen ?

Groet, Johan
Laatst gewijzigd door johan_s op za dec 06 2008 11:46 am, 1 keer totaal gewijzigd.

ALE
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door ALE » za dec 06 2008 11:46 am

Nog even overleggen maar de kans is groot dat ik kom. Beloof nog niets.

ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters

Riemke
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Riemke » za dec 06 2008 11:56 am

johan_s schreef: Iemand nog tips/trucs voor (een beginnende) fotograaf morgen ?

Groet, Johan
Misschien nog even de flitstips nakijken van onze flitsgoeroe Ale? Als het zonnig weer is kun je te tips omtrent het inflitsen goed gebruiken :D
@Ale: Zou leuk zijn als je ook komt!
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Contacteer:

Bericht door Patrick » za dec 06 2008 2:49 pm

Ik zou wel willen, maar we hebben de moderators bijeenkomst morgen. Beetje jammer: vorige week zondag had ik helemaal niets te doen. Nu is er iets leuks op fietsafstand... en ik ga naar Arnhem!

Ik denk trouwens wel dat het het waard gaat zijn. Ik heb er zin in.

Jullie in ieder geval veel plezier! :mryellow:
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

GSAndré

Bericht door GSAndré » za dec 06 2008 3:04 pm

Ik ben te herkennen aan een D90 :wink:
Als ik mijn flitser niet meeneem, kan ik toch invulflitsen, door de ingebouwde flitser op slow te zetten ?

Marco

Bericht door Marco » za dec 06 2008 6:57 pm

Patrick schreef:Ik zou wel willen, maar we hebben de moderators bijeenkomst morgen. Beetje jammer: vorige week zondag had ik helemaal niets te doen. Nu is er iets leuks op fietsafstand... en ik ga naar Arnhem!
Ook belangrijk toch ? Veel succes en plezier !

Wanneer jullie op tijd (vroeg) beginnen kan je 's middags nog even naar Haarlem :mrgreen:

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Contacteer:

Bericht door Patrick » za dec 06 2008 7:33 pm

Marco Handgraaf schreef:Wanneer jullie op tijd (vroeg) beginnen kan je 's middags nog even naar Haarlem :mrgreen:
14:00 Uur in Arnhem afgesproken. Dat gaat dus zeker niet lukken. Ik zou er vóór moeten gaan. Even het plaatselijke suffertje pakken, momentje!

........
De Haarlemmer - donderdag 4 december 2008 schreef:De Anton Pick Parade begint om 12.00 uur, bij het vallen van de avond gaan de lichtjes aan en om 18.00 uur gaan de rolspelers weer naar huis.
Kansloos dus. Zij beginnen als ik hier weg ga. Jammer maar helaas. Moet ik toch maar de foto's van 100 jaar station Haarlem gaan nabewerken om het gemis goed te maken... :(
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

satte

Bericht door satte » za dec 06 2008 9:44 pm

Ik ben er morgen ook samen met fotomaatje Badmuts.
Wie weet zien we elkaar nog.

Groeten Erik.

Gesloten

Terug naar “Komende evenementen”