Ik gebruik als monitor de iiyama Vision Master Pro 410. Ben van plan om ook eens een LCD-scherm aan te schaffen. Welk scherm komt in aanmerking als haarscherpe beelden? Prijs mag ongeveer 200 en 400 EURO liggen. Wie kan mij daarover informeren. werk hoofdzakelijk met de D-200 in RAW formaat. Capture NX heb ik besteld.
Mvg. Cees
scherm
Hoi Kees,
voor topkwaliteit in lcd schermen qua fotobewerking vrees ik dan je de bedragen die jij als budget hebt gesteld als volgd moet aanpassen
(1)200 en 400(0) euro.
Maar.....,ik heb ook goed nieuws voor je.
Heb zelf nu anderhalf jaar de lcd van iiyama en wel type:Prolite E435S.
Deze bevalt mij heel erg goed, kwam als beste in zijn klasse uit diverse testen en licht qua prijs precies binnen jou gewenste budget.(euro 379,-)
Toen voor betaald. Je hebt dan een 17 inch flatscreen.
Hoop dat je er wat aan hebt,
Mvrgr,
Martin
voor topkwaliteit in lcd schermen qua fotobewerking vrees ik dan je de bedragen die jij als budget hebt gesteld als volgd moet aanpassen

(1)200 en 400(0) euro.
Maar.....,ik heb ook goed nieuws voor je.
Heb zelf nu anderhalf jaar de lcd van iiyama en wel type:Prolite E435S.
Deze bevalt mij heel erg goed, kwam als beste in zijn klasse uit diverse testen en licht qua prijs precies binnen jou gewenste budget.(euro 379,-)
Toen voor betaald. Je hebt dan een 17 inch flatscreen.
Hoop dat je er wat aan hebt,
Mvrgr,
Martin
- MvBoetzelaer
- Clublid
- Contacteer:
In de recente editie (04/2006) van Foto-Video staan 3 "kleurechte" LCD-schermen besproken:
Eizo Cg19 (19" €1400)
Apple Cinema HD (30" breedbeeld €2600)
Nec Spectra View Reference 21 (21" €5400)
Dit zijn dus wel de topschermen. Voor €200 - €400 kun je geen kleurecht LCD scherm verwachten.
Groeten,
Marnix
Eizo Cg19 (19" €1400)
Apple Cinema HD (30" breedbeeld €2600)
Nec Spectra View Reference 21 (21" €5400)
Dit zijn dus wel de topschermen. Voor €200 - €400 kun je geen kleurecht LCD scherm verwachten.
Groeten,
Marnix
Een dag zonder Nikon is een dag niet geleefd.