Capture NX 2 / Nik Color Efex Pro 3.0 in Engels?
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Capture NX 2 / Nik Color Efex Pro 3.0 in Engels?
Weet iemand een website waar ik de Engelse versie (geen download maar cd incl. handboek) van Capture NX 2 en Nik Color Efex Pro 3.0 voor NX kan bestellen?
- gijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
Re: Capture NX 2 / Nik Color Efex Pro 3.0 in Engels?
Luc,
Heb je de NL versie al gekocht?
Zo ja: bel dan even met Nikon NL (niet vandaag, ze hebben het druk met andere dingen), grin.
Alternatief: zoek even een duplexende laserprinter en druk het handboek zelf af (in adobe reader: booklet pritning).
Groeten Gijs
Heb je de NL versie al gekocht?
Zo ja: bel dan even met Nikon NL (niet vandaag, ze hebben het druk met andere dingen), grin.
Alternatief: zoek even een duplexende laserprinter en druk het handboek zelf af (in adobe reader: booklet pritning).
Groeten Gijs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Beste Gijs,gijs sandberg schreef:Heb je de NL versie al gekocht?
bedankt voor je reactie. Nee, ik heb nog niet NL NX 2 gekocht. Ik heb nu de NL versie NX 1.0. Ik wil upgraden naar NX 2 in het Engels voor de tutorials en discussies op het web. Ik vind beeldbewerking met de voor mij bekende Engelse termen prettiger dan in het Nederlands.
- gijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
Luc,
Ik ben het met je eens.
Ik geef ook de voorkeur aan engelstalige versies.
Als redacteur heb ik vervolgens moeite mee om voor het clubblad er in het Nederlands over te schrijven.
Ik zou in NL de update kopen en (bij de winkel of Nikon nl) om een engelstalig handbeok vragen.
Zelf printen heeft een voordeel: je kan het (oa. bij onze huisdrukker) in een ringband laten doen, dat bladert makkelijker dan een gelijmd exemplaar.
Groeten, Gijs
Ik ben het met je eens.
Ik geef ook de voorkeur aan engelstalige versies.
Als redacteur heb ik vervolgens moeite mee om voor het clubblad er in het Nederlands over te schrijven.
Ik zou in NL de update kopen en (bij de winkel of Nikon nl) om een engelstalig handbeok vragen.
Zelf printen heeft een voordeel: je kan het (oa. bij onze huisdrukker) in een ringband laten doen, dat bladert makkelijker dan een gelijmd exemplaar.
Groeten, Gijs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)