Mijn eerste studiotestjes, zeg het maar

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
André
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Mijn eerste studiotestjes, zeg het maar

Bericht door André » zo dec 07 2008 11:03 pm

Gisteren met mijn broer eindelijk maar eens mijn achtergrondsysteem aan het plafond geboord en 2 rollen papier erin gehangen. Mijn kamer een beetje anders ingericht en nu kan ik mijn mini-studio redelijk permanent laten staan en de komende koude maanden binnen ook lekker aan de gang. Natuurlijk gelijk even een en ander uitgetst. Met mijn 2 200watt studioflitsers gewoon willekeurig schuin op mijn studiotafel gericht en klikken maar. Beetje op F8 en beetje op F11. Flisters niet echt hard staan (1/8) want anders is het een witte waas. Ik vind mijn eerste testje niet eens zo erg slecht. En jullie ?????? (spaar me niet hoor, kan erg goed tegen "opbouwende" kritiek

(Oja, eerst met een grijskaart foto gemaakt op F8 en deze gebruikt als preset als witbalans)

Foto 1
Afbeelding

Foto 2
Afbeelding

Foto 3
Afbeelding
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip

Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: Mijn eerste studiotestjes, zeg het maar

Bericht door Patrick » zo dec 07 2008 11:34 pm

Lijkt me niets verkeerds aan! Prima gedaan.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”