GPS-Ontvanger voor Nikon D300

Discussies over fotografie met de D100, D200, D300, D300s, D500, D700, D800, D800E, D810 en D850
Gesloten
AlwinSitton

GPS-Ontvanger voor Nikon D300

Bericht door AlwinSitton » za dec 13 2008 10:12 pm

Ik ben al een tijd op zoek naar een GPS apparaat wat je aan je camera kunt koppelen. Nu heb ik pas geleden op internet gelezen dat er een Nikon GPS apparaat is, maar die kost een vermogen :shock: Weet iemand een goed alternatief voor de orginele Nikon GPS-ontvanger. Nu heb ik mij al een klein beetje ingelezen, maar echt wijzer wordt ik er niet van. Het gaat erom dat dit apparaat aan te sluiten is op mijn Nikon D300.

Bij voorbaat dank voor je hulp!

dragon2

Re: GPS-Ontvanger voor Nikon D300

Bericht door dragon2 » za dec 13 2008 10:30 pm

Ehm, al een beetje rondgekeken op dit forum, hier zijn de laatste tijd aardig wat draadjes over geweest...

Als je 'm direct op je D300 aan wil sluiten is er de Di GPS, de Pro versie daarvan heeft een doorlus voor de draadafstandsbediening. Er zijn ook wel andere merken maar dan moet ik ook gaan zoeken.

AlwinSitton

Bericht door AlwinSitton » za dec 13 2008 10:32 pm

dragon2 schreef:Ehm, al een beetje rondgekeken op dit forum, hier zijn de laatste tijd aardig wat draadjes over geweest...

Als je 'm direct op je D300 aan wil sluiten is er de Di GPS, de Pro versie daarvan heeft een doorlus voor de draadafstandsbediening. Er zijn ook wel andere merken maar dan moet ik ook gaan zoeken.
Ja dat klopt, maar in zoek kon ik niets vinden, kwam dan toevallig met handmatig zoeken iets verder.

AlwinSitton

Bericht door AlwinSitton » za dec 13 2008 11:01 pm

Sluit het topic maar. Heb al gevonden wat ik wilde hebben. Ik heb een maand geleden nog op internet gekeken en toen stond de Nikon variant er voor heel veel meer op dan dat die er nu op staat. Dus het is duidelijk dat ik voor de Nikon variant ga.

ALE
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door ALE » za dec 13 2008 11:04 pm

Als ik zo vrij mag zijn, waar heb jij hem gezien. Ben benieuwd naar de prijs, die fluctueert de laatste tijd nogal.
Dank

ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters

AlwinSitton

Bericht door AlwinSitton » za dec 13 2008 11:06 pm

ALE schreef:Als ik zo vrij mag zijn, waar heb jij hem gezien. Ben benieuwd naar de prijs, die fluctueert de laatste tijd nogal.
Dank

ALE
Bij Foto Konijn, voor € 191,-. Is nog wel aan de prijs. Maar een maand geleden zag ik prijzen van boven de € 500,- euro. Dus vandaar dit topic.

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » zo dec 14 2008 1:15 am

Alwin is er blijkbaar al uit, en we hebben nu wel heel veel GPS draadjes actief. Slotje...
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Gesloten

Terug naar “D100, D200, D300(s), D500, D700, D8x0(E)”