Welk photoshop programma gebruiken jullie?
Welk photoshop programma gebruiken jullie?
Heb een vraag aan jullie, welk photoshop programma gebruiken jullie? Ik stel deze vraag om na te gaan of mensen hier veel tips hebben in wat nou hun ervaring is met de verschillende photoshop programma's.
- Onno
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ik gebruik Bibble Pro 4.
Erg blij mee.
Erg blij mee.
Laatst gewijzigd door Onno op wo okt 18 2006 4:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- smitsfotografie
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Ben ooit begonnen met PS 5 heb nu PS CS2
http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- olle_griese
- Forumlid
- Contacteer:
-
- Clublid
- olle_griese
- Forumlid
- Contacteer:
Re: PS CS2 NL
Naar die 2? jahoor ga je gang.George Fennes schreef:Mag ik drie keer raden Olle?
Groetjes George
als je die 98 maar niet noemt

Ik gebruik Capture NX en PS CS2.
Met m'n 2,6 Ghz en 512 MB intern geheugen, moet ik geen haast hebben om met Capture NX te werken, maar het draait. Ik ga van de week een gig erbij ploffen om de boel wat sneller te maken.
Hiervoor gebruikte ik Capture 4.4. Daar was ik op zich heel tevreden mee, maar voornamelijk de U-point technologie heeft mij doen besluiten over te stappen op NX
CS2 vraagt nogal wat studie om daar snel mee te kunnen werken, waarbij ik denk dat een gemiddelde amateur lang niet alle functies zal gebruiken die CS2 biedt. Maar ja we benne mannen en gek op het nieuwste van het nieuwste nietwaar. Wel zijn er online veel tips te verkrijgen op de diverse fora en tutorials. Helaas is het merendeel in het Engels.
Garoeten Irwan
Met m'n 2,6 Ghz en 512 MB intern geheugen, moet ik geen haast hebben om met Capture NX te werken, maar het draait. Ik ga van de week een gig erbij ploffen om de boel wat sneller te maken.
Hiervoor gebruikte ik Capture 4.4. Daar was ik op zich heel tevreden mee, maar voornamelijk de U-point technologie heeft mij doen besluiten over te stappen op NX
CS2 vraagt nogal wat studie om daar snel mee te kunnen werken, waarbij ik denk dat een gemiddelde amateur lang niet alle functies zal gebruiken die CS2 biedt. Maar ja we benne mannen en gek op het nieuwste van het nieuwste nietwaar. Wel zijn er online veel tips te verkrijgen op de diverse fora en tutorials. Helaas is het merendeel in het Engels.
Garoeten Irwan