Hierbij een paar foto's
1)

2)

3)

4)

5)

6)

7)

Allemaal hele fijne dagen gewenst !
Groet,
ALE
Nikon Gino schreef:Ik vind de derde wel heel mooi, lijkt wel het Disney kasteel met een beetje fantasie.
Kerstgroeten, Gino
Ik weet jouw gedachte hieromtrent maar gelukkig geen enkel probleem gehad noch onveilig gevoeld. De berichtgeving op het Journaal waren vanochtend niet echt rooskleurig maar dat komt overal de laatste tijd voor, helaas...chip54 schreef:En rustig kunnen fotograferen! Gouda is niet de meest veilige stad......
Gelukkig liep er genoeg volk in het centrum, alleen in een donker steegje staan lijkt me niet verstandig.chip54 schreef:Schitterend, heren! En rustig kunnen fotograferen! Gouda is niet de meest veilige stad......
Bedankt voor de tips.ALE schreef: @Erik,
Jammer dat we elkaar niet gezien hebben. Wat is er mis met jouw foto's ? Die doen absoluut niet onder die van mij !! Denk alleen dat je bij je eerste foto de vette pech had dat men net weer van lichtprojectie ging veranderen (aan de voorzijde). Tip, om het jezelf iets makkelijker te maken probeer uiterlijk om 17:00 uur er te zijn. De zon gaat onder om 16:33 dus ongeveer 30 minuten later begint het "blauwe uur". De omgeving is dan nog licht genoeg zodat je iets minder snel last gaat krijgen van overbelichting van het Stadhuis. Zie de tijden van mijn opname bij foto 1 t/m 3. Bij #3 was ik feitelijk al te laat, 14 minuten na de eerste opname....!! Probeer ook eens voor de grap je WB op tungsten te zetten. Have fun.
Geniet vandaag van al het goede,
ALE