Locaties in Putten
Locaties in Putten
Morgen ga ik een dag naar Putten. Ik bezoek aldaar wat vrienden die daar in een huisje zitten. Ik ken Putten totaal niet en ik ben er nog nooit geweest. Zijn er mensen die wat leuke locaties weten in Putten. Ik weet dat daar de Veluwe begint, maar waar zijn zo'n beetje de mooiste stukken van de veluwe te vinden?
Re: Locaties in Putten
Welkom in Putten,
Wat wil je zien?
Het dorp zelf is leuk maar niet spectaculair. Er zijn veel bossen, maar denk ook eens aan het buitengebied tussen Nijkerk en Putten, met veel mooie boerderijen. Er zijn verschillende langoederen en kasteeltjes: Oldenaller, een prachtig huis tussen Nijkerk en Putten, maar ook Vanenburg, Groevenbeek. Iets verder weg is Staverden met en prachtig kasteel.
Wist je dat Putten ook een leuke jachthaven heeft?
Iets seriezer is de gedachtenisruimte, met de herinnering aan het oorlogsdrama in Putten.
Kortom, genoeg te beleven en te fotograferen.
Veel plezier,
Wat wil je zien?
Het dorp zelf is leuk maar niet spectaculair. Er zijn veel bossen, maar denk ook eens aan het buitengebied tussen Nijkerk en Putten, met veel mooie boerderijen. Er zijn verschillende langoederen en kasteeltjes: Oldenaller, een prachtig huis tussen Nijkerk en Putten, maar ook Vanenburg, Groevenbeek. Iets verder weg is Staverden met en prachtig kasteel.
Wist je dat Putten ook een leuke jachthaven heeft?
Iets seriezer is de gedachtenisruimte, met de herinnering aan het oorlogsdrama in Putten.
Kortom, genoeg te beleven en te fotograferen.
Veel plezier,
Re: Locaties in Putten
Zou zeggen, trek er op uit en ga het beleven.
Als het gelukt is deel je het hier met ons
Als het gelukt is deel je het hier met ons