En hier staan er nog heel veel meer:
http://s143.photobucket.com/albums/r152 ... =slideshow
Dan ben ik bijna niemand...Riemke schreef:Helaas gebruikt bijna niemand de originele straps, maar vervangt deze voor de Optech voor het draagcomfort.
Ik heb nog een hele lading (gebruikte) exemplaren liggen van deze riempjes....yoyo schreef:Dan ben ik bijna niemand...Riemke schreef:Helaas gebruikt bijna niemand de originele straps, maar vervangt deze voor de Optech voor het draagcomfort.![]()
Tenminste, als je officieel nikon onder orgineel schaart. Ik gebruik idd niet de brede meegeleverde straps.
Ik heb een hekel aan brede riemen en gebruikte vroeger deze (Nikon AN-4B met metalen clips) :
En nu deze (Nikon AN-4B met kunststof clips) :
Riemke schreef:Leuke link Hans. Er staan hele mooie straps tussen. Wel heel leuk voor de verzamelaar![]()
Helaas gebruikt bijna niemand de originele straps, maar vervangt deze voor de Optech voor het draagcomfort.
Hmmm. Ik heb je vziw slechts 1 keer ontmoet en schat in dat mijn body minstens 2* jouw gewicht is.Riemke schreef:Ik gebruik de Optech pro Loop strap. Het bevalt mij prima, ook omdat ik (net als jij) een zware body eraan heb hangen.
Als je die een dag om je nek hebt voel je dat wel met een gewone strap. Met zo'n neopreen strap is dat toch beduidend minder. Ik heb ze trouwens uit de USA.
chip54 schreef:Sorry, ben je duur uit! Uit de VS scheelt je minstens een tientje.
Heerlijke riempjes!!! Gaan als eerste aan al mijn nieuwe camera's.yoyo schreef:Dan ben ik bijna niemand...Riemke schreef:Helaas gebruikt bijna niemand de originele straps, maar vervangt deze voor de Optech voor het draagcomfort.![]()
Tenminste, als je officieel nikon onder orgineel schaart. Ik gebruik idd niet de brede meegeleverde straps.
Ik heb een hekel aan brede riemen en gebruikte vroeger deze (Nikon AN-4B met metalen clips) :
En nu deze (Nikon AN-4B met kunststof clips) :
wblink schreef:chip54 schreef:Sorry, ben je duur uit! Uit de VS scheelt je minstens een tientje.
Komt ie nou mee.
Ik heb je ooit eens horen vertellen dat je veel goedkope adressen hebt. Wel: deel ze!
chip54 schreef:Al ettelijke keren gedaan, even de zoekfunctie gebruiken......wblink schreef:chip54 schreef:Sorry, ben je duur uit! Uit de VS scheelt je minstens een tientje.
Komt ie nou mee.
Ik heb je ooit eens horen vertellen dat je veel goedkope adressen hebt. Wel: deel ze!