Batterypack D60
- mhlmedia
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Batterypack D60
Nikon D700 - Nikon D750 - Tokina AT-X 16-28mm f/2.8 Pro - Tamron SP 24-70MM F/2.8 DI VC US - Sigma 70-200/2.8 - Nikon AF-S 80-400MM F/4.5-5.6G ED VR - Sigma 1.4 coverter
Bij fotokonijnenberg zeggen ze dat die alleen voor de D40 geschikt is en bij camera nu zeggen ze ook voor de D60
En zit er geen ontspan knop op ?

En zit er geen ontspan knop op ?
IonSmart IS-D40x/D60 Pro Grip YXTM
Deze is ook geschikt voor de D60, er zit wel een verticale ontspanknop op maar deze werkt op IR.
http://www.laminanederland.nl/catalog/p ... ts_id=2557
Groeten Erik.
Deze is ook geschikt voor de D60, er zit wel een verticale ontspanknop op maar deze werkt op IR.
http://www.laminanederland.nl/catalog/p ... ts_id=2557
Groeten Erik.
Een vraagje over de Batterypack. Ik lees regelmatig iets over de ontspanknop. Hier bedoelen jullie dus mee dat je er met een batterypack moeilijker aankomt ? Begrijp ik dat goed ? 

- Roelof
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Als er in combinatie met een accupak over een afdrukknop gesproken wordt, dan is dat een extra afdrukknop op het accupak.
Een accupak is vaak zo ontworpen dat je hem als verticale grip kunt gebruiken, dwz als je de camera in portertstand houdt dat je je rechterhjand dan gewoon naast de camera hebt ipv er bovenop. Dat heeft natuurlijk alleen maar zin als er op die grip ook een afdrukknop (en evt ook instelwielen) zit(ten). Al met al heeft een volslagen grip duidelijk voordelen boven een kaal accupak, daarom wordt er bij een accupak altijd gesproken over de functionaliteit van een evt afdrukknop.
Een accupak is vaak zo ontworpen dat je hem als verticale grip kunt gebruiken, dwz als je de camera in portertstand houdt dat je je rechterhjand dan gewoon naast de camera hebt ipv er bovenop. Dat heeft natuurlijk alleen maar zin als er op die grip ook een afdrukknop (en evt ook instelwielen) zit(ten). Al met al heeft een volslagen grip duidelijk voordelen boven een kaal accupak, daarom wordt er bij een accupak altijd gesproken over de functionaliteit van een evt afdrukknop.
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.
Beetje stomme vraag ik heb plek voor twee accu's maar ik durf de 2e er niet bij te doen.
Kan iemand me vertellen of dat kan

- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Gabo schreef:Beetje stomme vraag ik heb plek voor twee accu's maar ik durf de 2e er niet bij te doen.

Kan je ook maar een reden bedenken waarom een fabrikant ruimte zou maken voor 2 batterijen en dat je er maar eentje mag plaatsen?
Gewoon 2 erin stoppen!