Batterypack D60

Discussies over al het andere dat je bij fotografie nodig hebt. Denk aan tassen, filters, etc.
Plaats reactie
Gabo

Batterypack D60

Bericht door Gabo » ma dec 29 2008 8:27 pm

Hallo, bestaat er een batterypack voor de D60 ?

Mark Verheijen

Re: Batterypack D60

Bericht door Mark Verheijen » ma dec 29 2008 8:31 pm

Nee, niet van Nikon. Mogelijk wel third party.

mhlmedia
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door mhlmedia » wo dec 31 2008 7:27 pm

Nikon D700 - Nikon D750 - Tokina AT-X 16-28mm f/2.8 Pro - Tamron SP 24-70MM F/2.8 DI VC US - Sigma 70-200/2.8 - Nikon AF-S 80-400MM F/4.5-5.6G ED VR - Sigma 1.4 coverter

Gabo

Bericht door Gabo » do jan 01 2009 5:34 pm

Bij fotokonijnenberg zeggen ze dat die alleen voor de D40 geschikt is en bij camera nu zeggen ze ook voor de D60 :? :?

En zit er geen ontspan knop op ?

satte

Bericht door satte » do jan 01 2009 6:54 pm

IonSmart IS-D40x/D60 Pro Grip YXTM
Deze is ook geschikt voor de D60, er zit wel een verticale ontspanknop op maar deze werkt op IR.

http://www.laminanederland.nl/catalog/p ... ts_id=2557

Groeten Erik.

LarsD60

Bericht door LarsD60 » di jan 06 2009 9:22 pm

Een vraagje over de Batterypack. Ik lees regelmatig iets over de ontspanknop. Hier bedoelen jullie dus mee dat je er met een batterypack moeilijker aankomt ? Begrijp ik dat goed ? :oops:

Roelof
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door Roelof » wo jan 07 2009 1:39 am

Als er in combinatie met een accupak over een afdrukknop gesproken wordt, dan is dat een extra afdrukknop op het accupak.
Een accupak is vaak zo ontworpen dat je hem als verticale grip kunt gebruiken, dwz als je de camera in portertstand houdt dat je je rechterhjand dan gewoon naast de camera hebt ipv er bovenop. Dat heeft natuurlijk alleen maar zin als er op die grip ook een afdrukknop (en evt ook instelwielen) zit(ten). Al met al heeft een volslagen grip duidelijk voordelen boven een kaal accupak, daarom wordt er bij een accupak altijd gesproken over de functionaliteit van een evt afdrukknop.
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.

Gabo

Bericht door Gabo » do feb 19 2009 5:03 pm

Beetje stomme vraag ik heb plek voor twee accu's maar ik durf de 2e er niet bij te doen.

Kan iemand me vertellen of dat kan :?:

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » do feb 19 2009 6:02 pm

Gabo schreef:Beetje stomme vraag ik heb plek voor twee accu's maar ik durf de 2e er niet bij te doen.

Kan iemand me vertellen of dat kan :?:
:huh: :shock: :huh: :shock: :huh:

Kan je ook maar een reden bedenken waarom een fabrikant ruimte zou maken voor 2 batterijen en dat je er maar eentje mag plaatsen?

Gewoon 2 erin stoppen!
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Plaats reactie

Terug naar “Overige fotoapparatuur”