1.

2.

3.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, leer graag van me fouten maar complimenten hoor ik ook graag!
Patrick schreef:Tja, ik kom niet verder dan de kleuren heel erg vreemd te vinden. Wat heb je gedaan met de instellingen? "Vivid" op de hoogste stand gezet? Of heb je er in de nabewerking aan gesleuteld? Ik vind het er niet uitzien...
Dit is "Foto beoordelingen". Het is de bedoeling dat hier stevig commentaar gegeven kan worden. Om plaatjes te laten zien hebben we "Foto presentaties".langejaap schreef:Patrick schreef:Tja, ik kom niet verder dan de kleuren heel erg vreemd te vinden. Wat heb je gedaan met de instellingen? "Vivid" op de hoogste stand gezet? Of heb je er in de nabewerking aan gesleuteld? Ik vind het er niet uitzien...
dit zijn ook lekker motiverende opmerkingen maar niet heus. Tenminste, vind ik![]()
Een zin van; opname`s komen kwa kleuren een beetje onnatuurlijk over klinkt al heel anders!
Iets meer uitleg aangaande camera en of gebruik geeft denk voor de topic starter ook een beetje meer lust om hierop te reageren. Overigens mijn mening hoor, stoor je er niet aan!!!!!!!!
Hgr LJ
Wat is er mis met de reactie van Patrick???langejaap schreef:Patrick schreef:Tja, ik kom niet verder dan de kleuren heel erg vreemd te vinden. Wat heb je gedaan met de instellingen? "Vivid" op de hoogste stand gezet? Of heb je er in de nabewerking aan gesleuteld? Ik vind het er niet uitzien...
dit zijn ook lekker motiverende opmerkingen maar niet heus. Tenminste, vind ik![]()
Een zin van; opname`s komen kwa kleuren een beetje onnatuurlijk over klinkt al heel anders!
Iets meer uitleg aangaande camera en of gebruik geeft denk voor de topic starter ook een beetje meer lust om hierop te reageren. Overigens mijn mening hoor, stoor je er niet aan!!!!!!!!
Hgr LJ