Zie hier het resultaat:
*Klik voor de interactieve Quicktime*

ernaast en beroeps, want ik verdien er een royaal bedrag meea90 schreef:Doe je dit nu nog naast je werk Martijn of wordt je zo langzamerhand een beroeps ?
Jep 6 foto's rondom 1 boven en 2 beneden (om mijn statief buiten beeld te krijgen) en ca. 1 uurtje pc-werkMelliw schreef:@ M.Oorthuis: gebruik je hiervoor de 10.5 mm?
In tegenstelling tot een stel anderen koop ik niet een andere camera omdat ik er geld voor heb, maar omdat ik het nodig zou hebben en aangezien ik prima uit de voeten kan met de D300 zal dat voorlopig zo blijvenPatrick schreef:Ze zijn weer geweldig. Verbluffend hoe goed dat gaat...
Weet je al waarmee je deze foto's gaat maken als je die D3 of D3x van al dat verdiende geld gaat kopen?
Nee, want de onderkant is eigenlijk het beeld wat je zou zien als je naar beneden kijkt, het enig wat ik kan doen is de foto knippen tot een smaller beeld. Maar deze beelden zijn dan ook eigenlijk om de interactieve te bekijken (heb je dat al gedaan?)Peter Artz schreef:Heel mooi! Is er ook een mogelijkheid om de vertekening “stoelpoten op foto 2” te herstellen.
Hou je je D50 af en toe nog even vastIn tegenstelling tot een stel anderen koop ik niet een andere camera omdat ik er geld voor heb, maar omdat ik het nodig zou hebben en aangezien ik prima uit de voeten kan met de D300 zal dat voorlopig zo blijven