Heeft iemand deze al?
Ben benieuwd naar ervaringen.

Dank Hans. oké, optisch nihil of geen verschil (dus top).Hans Braakhuis schreef:8,8 uit 3 verschillende testen. De oude haalt 8,9 uit 13 verschillende testen. Geen verschil dus.

Beter of slechter dan de 105mm?D. Haaksma schreef:Ik gebruik hem vrijwel dagelijks naast de 105 en ben er zeer tevreden over.

Vind ze allebei heel erg goed. De 60mm gebruik ik ook vaak om landschappen te fotograferen.Melliw schreef:Beter of slechter dan de 105mm?D. Haaksma schreef:Ik gebruik hem vrijwel dagelijks naast de 105 en ben er zeer tevreden over.
Ik denk er ook over om deze (tweedehands wellicht) aan te schaffen.
gr. Melliw

Een praktijk voorbeeld ken ik: de man die voor een deel de productie bij Nikon aan stuurt zegt dat ze een ander product op de markt gaan brengen als ze iets 2 % kunnen verbeteren.mikemix schreef:Geloof dat AF-S en Nano toch ook wel iets positief kan bijdragen, hoor dat graag vanuit de praktijk.
Nikon, Nano forza!Hans Braakhuis schreef:8,8 uit 3 verschillende testen. De oude haalt 8,9 uit 13 verschillende testen. Geen verschil dus.

Interessant leesvoer Michael. Ik heb gisteren een documentaire op Discovery gezien over het smeden en polijsten van Samurai/Katana-zwaarden in Japan.mikemix schreef:Als ik het interview lees met de 2 ingenieurs die Nano coating hebben ontwikkeld, lees ik eruit
dat het een nieuwe ontwikkeling is op coating technologie.
Skippy schreef:Interessant leesvoer Michael. Ik heb gisteren een documentaire op Discovery gezien over het smeden en polijsten van Samurai/Katana-zwaarden in Japan.mikemix schreef:Als ik het interview lees met de 2 ingenieurs die Nano coating hebben ontwikkeld, lees ik eruit
dat het een nieuwe ontwikkeling is op coating technologie.
Daar doet me dit erg aan denken. Die ongekende toewijding om iets buitengewoons te maken!

Kan je wat posten Henri?hvds schreef:Ben zeer tevreden met dit objectief
zo scherp als en scheermes !
heb allen nog geen prive foto's er mee gemaakt
maar resultaten overtreffen mijn verwachting
groet
Henri

Mikemikemix schreef:
Kan je wat posten Henri?
Waar kan jij mee vergelijken?