Hallo nikon fans
ik ben op zoek naar het schema en evt. print aanzichten van een sb-800 wen een sb-600 flitser.
mijn bedoeling is om het detectie oogje voor wireless flitsen middels een verleng snoertje extern van de flitser te kunnen gebruiken.
heeft iemand dit voor mij?
mijn mail adres is: info AT gertschipper PUNT nl
groeten Gert
Patrick: onverstandig om je emailadres zomaar neer te zetten. Ik heb het wat veranderd zodat mensen het nog prima kunnen lezen, maar computer niet zo eenvoudig...
schema van sb-800/sb-600 flitser
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: schema van sb-800/sb-600 flitser
Gert, kan je niet beter, makkelijker, veelzijdiger en veiliger een remote radio triggersetje kopen? Voor minder dan € 50 heb je er een.
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Maar dat werkt weer niet samen met CLS.Skippy schreef:Gert, kan je niet beter, makkelijker, veelzijdiger en veiliger een remote radio triggersetje kopen? Voor minder dan € 50 heb je er een.
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
Leuk project Gert! Maar daar heb je het schema toch niet voor nodig? Je kunt het oog aan de buitenkant zien, dus je weet waar het zit. Openmaken, onderdeel op die plek desolderen, draadjes ertussen... klaar. Toch?gert schipper schreef:mijn bedoeling is om het detectie oogje voor wireless flitsen middels een verleng snoertje extern van de flitser te kunnen gebruiken.
Als je hem toch openmaakt, maak er dan alsjeblieft meteen foto's van.
- Roelof
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
Vraag ik iets geks als ik vraag waarom je geen SC-29 gebruikt?
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.
Hallo Gert,
op: http://rapidshare.com/users/Q05F96 kun je een repair manual van zowel de de SB-600 als de SB-800 downloaden.
Ik heb deze gebruikt om de kop van een donor SB-600 op de body van mijn SB-600 te zetten (de flitsbuis van mijn 600 is 'gefrituurd'.
Ik heb het erbij hebben van deze repair manual als zeer handig ervaren.
Suc6!
Frank
op: http://rapidshare.com/users/Q05F96 kun je een repair manual van zowel de de SB-600 als de SB-800 downloaden.
Ik heb deze gebruikt om de kop van een donor SB-600 op de body van mijn SB-600 te zetten (de flitsbuis van mijn 600 is 'gefrituurd'.

Ik heb het erbij hebben van deze repair manual als zeer handig ervaren.

Suc6!
Frank