schouderriem lowepro Nova 1AW gaat los.
schouderriem lowepro Nova 1AW gaat los.
Ik heb nu al een paar keer meegemaakt dat de schouderriem van de fototas spontaan los gaat en alles op de grond viel.
Gelukkig nog geen schade aan de foto apperatuur. Het zijn van die soort clips die los gaan als de tas even goed op de schouder wordt gedaan.
wie heeft dit ook ervaren? Ik heb de inporteur van lowepro ook al gemailt en die zegt dat er een vaste riem aan deze tas zit, dat klopt dus niet.
Ik zal dat ook weer terug mailen.
Het is al met al wel erg vervelend.
Herman.
Gelukkig nog geen schade aan de foto apperatuur. Het zijn van die soort clips die los gaan als de tas even goed op de schouder wordt gedaan.
wie heeft dit ook ervaren? Ik heb de inporteur van lowepro ook al gemailt en die zegt dat er een vaste riem aan deze tas zit, dat klopt dus niet.
Ik zal dat ook weer terug mailen.
Het is al met al wel erg vervelend.
Herman.
Re: schouderriem lowepro Nova 1AW gaat los.
erg vervelend lijkt mij zacht uitgedrukt !
da's 1 keer en dan zou bij mij de tas terug bij de leverancier/verkoper zijn of in de hoek liggen.
anders maar even voorzorgsmaatregelen nemen door ze extra te borgen...ik zeg ducktape...
wees zuinig op je spullen... verder geen ervaring met deze tas.
Arend
da's 1 keer en dan zou bij mij de tas terug bij de leverancier/verkoper zijn of in de hoek liggen.
anders maar even voorzorgsmaatregelen nemen door ze extra te borgen...ik zeg ducktape...
Arend
Ik krijg van de importeur van Lowepro het volgende antwoord:
Geachte heer/mevrouw,
helaas is zit de bevestiging van de riem van de Nova 1 vast gestikt aan de tas die is dus niet te vervangen.
Een tip is wel om het uiteinde van de riem nog een keer terug door de klem te rijgen. Hierdoor word de riem nog iets vaster geklemd.
Met vriendelijke groet,
Degreef & Partner
Dit klopt niet want de riem is met clips los te maken. Kennen ze hun eigen produkten niet ? Ik een mail terug gedaan en wacht een reactie af.
Herman.
Geachte heer/mevrouw,
helaas is zit de bevestiging van de riem van de Nova 1 vast gestikt aan de tas die is dus niet te vervangen.
Een tip is wel om het uiteinde van de riem nog een keer terug door de klem te rijgen. Hierdoor word de riem nog iets vaster geklemd.
Met vriendelijke groet,
Degreef & Partner
Dit klopt niet want de riem is met clips los te maken. Kennen ze hun eigen produkten niet ? Ik een mail terug gedaan en wacht een reactie af.
Herman.
Arend,Arend-ho schreef:erg vervelend lijkt mij zacht uitgedrukt !
Arend
natuurlijk gebruik ik hem niet meer, lowepro stelt mij hier wel erg teleur. Ik had een goed vertrouwen in dit merk, heb er 4 tassen van.
Herman
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Zou je niet een foto bij je mail voegen? (En ook hier plaatsen?)
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Hier zijn een paar foto´s:chip54 schreef:Zou je niet een foto bij je mail voegen? (En ook hier plaatsen?)

Herman.
Laatst gewijzigd door Her op zo feb 15 2009 7:58 pm, 5 keer totaal gewijzigd.
- gongon
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Als Lowepro niks voor je wil doen kan je de clips eraf halen en de banden door het oog halen en dan vast stikken, je kan ze dan alleen niet meer verstellen.
Groetjes Gonnie.
Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.
- noogle
- Forumlid
- Contacteer:
Haken eraf slopen en er karabijn haken voor in de plaats doen? Als bergbeklimmers erop vertrouwen zal het wel goed zijn 
Michael

Michael
"The camera doesn't make a bit of difference. All of them can record what you are seeing. But, you have to SEE" (Ernst Haas)
een blog sinds kort: http://www.michaeldevreugd.wordpress.com
- gongon
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Dat is een beter idee. Hele goede oplossing.noogle schreef:Haken eraf slopen en er karabijn haken voor in de plaats doen? Als bergbeklimmers erop vertrouwen zal het wel goed zijn
Michael
Groetjes Gonnie.
Had ik zelf ook aan gedacht. Maar ik gebruik voorlopig de schouderriem van nova 4 aw die is veel degelijker. Gebruik toch beide tassen niet tegelijk. Maar vind dit toch niet goed van lowepro en ben benieuwd of ik iets van hun gedaan krijg. Zoniet is dit het laatste dat ik van dit merk gekocht heb.noogle schreef:Haken eraf slopen en er karabijn haken voor in de plaats doen? Als bergbeklimmers erop vertrouwen zal het wel goed zijn
Michael
Herman.
Laatst gewijzigd door Her op za feb 14 2009 8:49 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- noogle
- Forumlid
- Contacteer:
Mijn vriendin heeft de compact AW schoudertas, daar zitten van die musketonhaken (volgens mij heten ze zo) op, werkt een stuk veiliger als ik dit zo hoor.

Maar het is inderdaad vreemd dat Lowepro soms die plastic dingen gebruikt, zal wel kostenbesparing zijn.
Michael

Maar het is inderdaad vreemd dat Lowepro soms die plastic dingen gebruikt, zal wel kostenbesparing zijn.
Michael
"The camera doesn't make a bit of difference. All of them can record what you are seeing. But, you have to SEE" (Ernst Haas)
Kunststof is lichter en beschadigd je apparatuur niet als je er tegen aan tikt. Maar een tas die tegen de grond smakt is ook niet echt fijn voor je apparatuur...
- ArendV
- Forumlid
- Contacteer:
Ik heb een Lowepro Apex 140AW met een zelfde type bevestiging van de schouderband aan de tas en heb dit probleem niet. Ik moet wel zeggen dat op jouw foto's die kunststof clips er dunner uit zien dan de mijne.
Overigens een zwak verweer van Degreef
Overigens een zwak verweer van Degreef

Dit is de Lowepro Compact AW en o.a. hier te krijgen.vulture schreef:Ken deze tas wel maar zonder al die zij en voor en achtertasjes! Waar kan je die krijgen!
Groeten - Arend / flickr
"Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn
"Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn
Deze lijken hetzelfde als aan de Nova 4 AW en zijn veel degelijker.noogle schreef:Mijn vriendin heeft de compact AW schoudertas, daar zitten van die musketonhaken (volgens mij heten ze zo) op, werkt een stuk veiliger als ik dit zo hoor.
Michael
Herman.