Mevr. Skippy en ik gaan eind maart/begin april een paar dagen naar Ierland en zijn van plan vanuit Dublin het gebied rond Wicklow en de Glendalough vallei per auto te verkennen.
We starten in Dublin (incl. overnachting), 2 overnachtingen in het gebied rond de kust en Glendalough en sluiten af met een overnachting in Dublin.
Heeft iemand nog (foto)tips voor dat gebied? Bedankt alvast.
Tips Ierland / Wicklow en Glendalough?
- Werner
- Forumlid
- Contacteer:
Re: Tips Ierland / Wicklow en Glendalough?
Hoi Skippy, vraag ter plaatse maar eens naar de Wicklow-gap, iedereen die daar een toer maakt moet er doorheen.........het is vrij ruw maar erg puur. Het was ook de hoofdsite voor de film 'Reign of fire' met Matthew McConaughew, don't mind the spelling please......Er ruig maar mooi, zal je daar zeker aangeraden worden......Jij gaat daar mooie dingen zien. 

http://www.urban-avp.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Jolanda
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Misschien even een mailtje naar Maerlant?
J
J
click voor mijn foto's op flickr.
Maerlant even mailen inderdaad. Misschien mag je wel even een D3x van hem lenen. Hij is er onlangs mee gesignaleerd in Dublin.......
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Bedankt voor zover. Er is heel veel info het web te vinden dus ik kan een leuke tour samenstellen. Ga ik maar eens proberen met Google Maps. We gaan met Ryanair voor ca. € 75 p.p. heen en weer en huren ter plekke een auto met automaat, zijn we gewend en is toch een hinder minder omdat we besloten hebben om ook links te gaan rijden daar
. De Tom Tom gaat mee, gelukkig hebben we de Europa-versie
Nu nog een groothoekobjectief ...

Als jullie gaan wandelen in the Wicklow Hills, wel een kompas en kaart meenemen. Kan daar flink mistig zijn en dan
heb je echt geen idee meer waar je bent. Prachtig daar! Veel plezier.
Groet,
Thom.
heb je echt geen idee meer waar je bent. Prachtig daar! Veel plezier.
Groet,
Thom.