Racing Expo 2009 te Leeuwarden (21 febr.)

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
eteuben

Racing Expo 2009 te Leeuwarden (21 febr.)

Bericht door eteuben » zo feb 22 2009 1:19 am

Na lange tijd kon ik de camera weer eens pakken voor een autoevenement. Die zijn schaars in de winter namelijk, of gewoon te koud. Indoor evenement Racing Expo te Leeuwarden, was mijn kans om weer eens een dagje te hobbyen! 8)

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

En 1 iets meer bewerkte. Omgezet naar zwart-wit en dan accenten die rood zijn naar voren laten komen!

9.
Afbeelding

Marco

Re: Racing Expo 2009 te Leeuwarden (21 febr.)

Bericht door Marco » zo feb 22 2009 1:39 am

Zonde van zo'n SLK zeg, ik snap die schermpjes in de hoofdsteunen ook niet helemaal, in een tweepersoons sportcoupe ??

Foto's zien er goed uit !

Gino
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Gino » zo feb 22 2009 5:49 am

Leuke impressie en goed vastgeled want is toch altijd lastig in zo'n hal.
Jammer van dat bordje voor de Mini in de eerste foto.

Groeten, Gino :D
"Every man dies, not every man really lives!!!" - William Wallace

http://www.flickr.com/photos/nikongino/

Hansjepansje

Bericht door Hansjepansje » zo feb 22 2009 9:32 am

Mooie foto's!
Wel een hoog 'petjes' gehalte die beurs...
Al dat plastic dat er op die - soms fraaie - auto's is bevestigd, het lijkt wel een Tupperware party.

yoyo

Bericht door yoyo » zo feb 22 2009 2:12 pm

Ik krijg altijd medelijde als ik dat soort mormels zie.
Medelijde met de auto, maar ook met de eigenaar die belachelijk veel geld in een bodemloze put gooit... :cry:

eteuben

Bericht door eteuben » zo feb 22 2009 2:23 pm

Over de foto's zelf ben ik ook uiterst tevreden. Zag er een beetje tegenop, omdat dit voor mij de eerste keer binnen in een hal was. Was bang voor donkere plekken in de hal, maar de verlichting was toch redelijk. Heb de iets langere sluitertijd mooi op kunnen vangen met een hogere iso instelling (alles op ISO 800) en heb de monopod gebruikt, dat scheelt al enorm aan stabiliteit!

Zelf ben ik ook van deze generatie geweest, maar heb dat inmiddels achter me gelaten. Heb een standaard auto en die is me mooi genoeg. Kan me echter nog wel goed inleven in het gevoel en vind daarom alles rondom tuning nog wel interessant. Projecten van jongens die vanaf standaard beginnen, die je ziet groeien tot een showcar.

Het bordje voor de Mini is expres zo geschoten, die club heet Unique Identity en hun "straatje" op de beurs dus Unique Avenue. Ik let op de details... :wink:

Nog 3 om het af te leren

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

mikemix

Bericht door mikemix » zo feb 22 2009 4:17 pm

Ieder zijn/haar hobby.
Nette reportage, prima foto's, technisch.

Ook ik heb hier helemaal niks mee.
Zit zelf veel op de weg en weet uit ervaring dat dit niet bepaald de prettigste rijders zijn. Druk me dan nog rustig uit.
Anyway, ieder zijn/haar hobby.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”