Water in de studio

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
Kostunrix

Water in de studio

Bericht door Kostunrix » zo feb 22 2009 6:44 pm

Studio Buurman & Buurman is vandaag aan het werk geweest. Vanwege het matige weer en de niet al te beste voorspellingen zijn we vandaag binnen aan de slag gegaan. Dat betekend dat de rest van de familie de kamer uit moet en dat de boel verbouwd wordt tot studio. Erg lastig met meerdere statieven, achterwand, lampenset, etc.
Afijn, wij hebben ons geamuseerd :mrgreen:

Onderstaand een 4 tal foto's van wat experimenten met water. Benieuwd naar jullie commentaar en tips.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

Veganpix

Re: Water in de studio

Bericht door Veganpix » zo feb 22 2009 7:37 pm

1 en 2 komen niet scherp over. 3 vind ik de mooiste, 4 is een beetje krap gekaderd, verder wel mooi hoor met zo'n opvallende kleur.

Kostunrix

Bericht door Kostunrix » zo feb 22 2009 10:00 pm

Dat niet scherpe.... mijn buurman denkt dat het toch iets is dat in de D70 zit. Er zijn heel veel situaties waar het gewoonweg niet gestoken scherp is.

Dat kaderen van die nummer 4 komt doordat we alleen de beschikking hadden over een niet zo'n brede vaas. Zit de boel dan net niet helemaal horizontaal dan kom je na roteren en bijsnijden tot dit resultaat. Voor de volledigheid onderstaand een niet geroteerde en anders gesneden variant.

Afbeelding

Maud
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Maud » ma feb 23 2009 11:29 am

Hai,

Nummer 1 en 2 komen saai over door kleur
nummer 3 erg fris en mooi door de felle kleur van de mandarijn
nummer 4 te krap

Gr.
Maud
D700 | D90 + MB-D80 | Nikkor AF-S 24-70mm F/2.8G ED | Nikon DX 18-135mm | Nikkor 105mm 2.8 | Nikkor 50mm 1.8 | Nikon AF-S 70-300 F/4.5-5.6 VR | Tamron 17-50 F2.8 | 2x SB-600 | Manfrotto statief

gongon
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door gongon » ma feb 23 2009 12:24 pm

Ik vind nummer 4 wel mooi. En nummer 3 ook.

Moet zeggen ik bekijk ze nu op mijn netbook en dat heeft een glimmend scherm, is toch veel mooier om foto`s op te bekijken dan op het scherm van mijn notebook of desktop. Als ik weer eens een nieuwe laptop koop moet hij een glimmend scherm hebben.
Groetjes Gonnie.

Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”