d300 ontspanknop
d300 ontspanknop
Het komt eens per shoot in de studio voor dat mijn d300 twee keer achter elkaar afdrukt, hij staat dan in de M stand. Jaja en niet op c maar op s.
Wiet weet raad?
Wiet weet raad?
- V70ORD5
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Re: d300 ontspanknop
Wat een rot antwoord, nu heb je mij nieuwsgierig gemaakt en moet ik zelf TFM erbij pakken om te kijken wat er nu aan de hand is........Pasemi schreef:Blz. 74

Terwijl het mijn probleem helemaal niet is.

...Eerst een FLITS..... en dan GEDONDER.....
- Melliw
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Dat symbool met drie rechthoekjes veranderen in het rechthoekje met een 's' erin.
Waarschijnlijk moet je dan drukken op een knopje met drie rechthoekjes en tegelijkertijd even aan je keuzewiel draaien.
gr. Melliw
Waarschijnlijk moet je dan drukken op een knopje met drie rechthoekjes en tegelijkertijd even aan je keuzewiel draaien.
gr. Melliw
Je verwart toch niet de C en S van het scherpstellen met de C en S van het belichten?
zoals ik zei staat de camera op s en probleem gebeurt misschien 1 x per dag, ik denk niet aan een foute instelling maar eerder aan een defect...
Jawel, dat las ik. Maar er zijn twee plaatsen waar je kunt kiezen tussen S en C en die doen iets verschillends. Vergissen is menselijk. Ik heb zelf ook wel eens gedacht "waarom $%^$!@@&^%&^% doet ie niet wat ik wil?" 

bij objectief staat ie op SiJoost schreef:Jawel, dat las ik. Maar er zijn twee plaatsen waar je kunt kiezen tussen S en C en die doen iets verschillends. Vergissen is menselijk. Ik heb zelf ook wel eens gedacht "waarom $%^$!@@&^%&^% doet ie niet wat ik wil?"
op camera bij het linker draaiknop staat ie ook op S
Doet mijn D300 ook wel eens. Ik denk dat je dan toch een beetje met je vinger beweegt rond het punt van afdrukken.
Een andere verklaring zou ik er niet voor hebben. Ik maak me er niet zo druk om.
Een andere verklaring zou ik er niet voor hebben. Ik maak me er niet zo druk om.