Met infrarood filter

De hoge lichten zijn wat vast gelopen, maar ik vind het wel een apart effect.
Graag jullie mening.
Luc ik ben zeer verrast door de enorme hoeveelheid aan filters waar Capture NX2 nu gebruik van kan maken. Het betreft dus van Nik Software ‘Color Efex Pro 3.0".Skippy schreef:De laatste vind ik goed gelukt Gerrit, de eerste twee niet zo. De onderwerpen lenen zich er ook niet zo voor.
Is dit nu de plugin voor NX2 welke je gebruikt? Bevalt het?
Nou Gerrit, zal wel meevallen toch? Zet 'm op!GdP schreef:Het zal niet eenvoudig zijn daar zinnige toepassingen voor te vinden. Het wordt in ieder geval een hele zware dobber voor dat kleine beetje creativiteit waar ik over bezit.![]()
![]()
Hoi Gerrit,GdP schreef:Luc ik ben zeer verrast door de enorme hoeveelheid aan filters waar Capture NX2 nu gebruik van kan maken. Het betreft dus van Nik Software ‘Color Efex Pro 3.0".Skippy schreef:De laatste vind ik goed gelukt Gerrit, de eerste twee niet zo. De onderwerpen lenen zich er ook niet zo voor.
Het zal niet eenvoudig zijn daar zinnige toepassingen voor te vinden. Het wordt in ieder geval een hele zware dobber voor dat kleine beetje creativiteit waar ik over bezit.![]()
![]()
Frederix schreef:Hoi Gerrit,GdP schreef:Luc ik ben zeer verrast door de enorme hoeveelheid aan filters waar Capture NX2 nu gebruik van kan maken. Het betreft dus van Nik Software ‘Color Efex Pro 3.0".Skippy schreef:De laatste vind ik goed gelukt Gerrit, de eerste twee niet zo. De onderwerpen lenen zich er ook niet zo voor.
Het zal niet eenvoudig zijn daar zinnige toepassingen voor te vinden. Het wordt in ieder geval een hele zware dobber voor dat kleine beetje creativiteit waar ik over bezit.![]()
![]()
Het gebruik van een filter is geen verplichting omdat ze toevallig in een bewerkingsprogramma zitten. Je hoeft er geen toepassing voor te vinden als je dat niet prettig vindt. Ik heb begrepen dat je een lange staat van dienst hebt op analoog gebied. Gebruikte je toen óók filters?
Skippy schreef:Gerrit, ik zou eens naar de filmsimulatiemodes (Velvia!) kijken, wellicht dat je daar wat mee kunt.
Ja, maar niet allemaal tegelijk.Patrick schreef:Wat een bizar aantal filters. Gebruikte je die ook allemaal?
Moet je een keer doen. Heb je een telelens. :mrgreen:GdP schreef:Ja, maar niet allemaal tegelijk.Patrick schreef:Wat een bizar aantal filters. Gebruikte je die ook allemaal?