Avondfoto in 's-Hertogenbosch

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
The Pipe

Avondfoto in 's-Hertogenbosch

Bericht door The Pipe » za mar 21 2009 6:13 pm

Deze foto genomen in 's-Hertogenbosch en handmatig bij geflits. Ik vind hem prachtig.
Afbeelding

Cees
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Avondfoto in 's-Hertogenbosch

Bericht door Cees » za mar 21 2009 7:53 pm

Mooie foto, maar waarom bijgefitst? Zonder is 'ie net zo mooi.
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning

The Pipe

Bericht door The Pipe » zo mar 22 2009 12:13 am

chip54 schreef:Mooie foto, maar waarom bijgefitst? Zonder is 'ie net zo mooi.
Zonder bijflitsen kreeg je donkere hoek rechtsonder.

Frederix

Bericht door Frederix » zo mar 22 2009 12:26 am

The Pipe schreef:Deze foto genomen in 's-Hertogenbosch en handmatig bij geflits. Ik vind hem prachtig.
Dat is dan mooi . . . .

Ik vind hem maar matig. Ik vind de kleur niet mooi, de compo is ook niet echt bijzonder.

Tigger

Bericht door Tigger » zo mar 22 2009 9:52 am

Heb het idee dat de foto niet haarscherp is. Ik zou zelf dat soort foto's proberen vanaf een brug te nemen zodat je het water in het midden krijgt en de kades links en rechts, denk dat je dan al een heel ander beeld krijgt, vind de kleuren eerlijk gezegd wat eentonig.

Groetjes Linda

Ronniej

Bericht door Ronniej » zo mar 22 2009 12:15 pm

Tigger schreef:Heb het idee dat de foto niet haarscherp is. Ik zou zelf dat soort foto's proberen vanaf een brug te nemen zodat je het water in het midden krijgt en de kades links en rechts, denk dat je dan al een heel ander beeld krijgt, vind de kleuren eerlijk gezegd wat eentonig.

Groetjes Linda
Helemaal mee eens..

The Pipe

Bericht door The Pipe » zo mar 22 2009 12:19 pm

Tigger schreef:Heb het idee dat de foto niet haarscherp is. Ik zou zelf dat soort foto's proberen vanaf een brug te nemen zodat je het water in het midden krijgt en de kades links en rechts, denk dat je dan al een heel ander beeld krijgt, vind de kleuren eerlijk gezegd wat eentonig.

Groetjes Linda
Haarscherp, wat wil je haarscherp hebben op zo'n afstand? Traditioneel, het water in het midden ja dat kan maar het mag ook anders. Het was helaas geen carnaval op dat moment anders waren er wel meer kleuren geweest op dat tijdstip van de vanavond :)
Het is een pure smaakbeleving, de ene vindt het mooi en de andere niet. Bedankt voor je reactie.

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”