Foto 1, Drieluik Amstelmeer

Foto 2, Drieluik Amstelmeer

Foto 3, Drieluik Amstermeer

Foto 4, vuurtoren van IJmuiden
Bedankt voor jouw reactie Ree.Ree schreef:Hé.. da's bekend terrein!
Herkende het bijna niet..... wel een apart effect zo Frederix.
Vooral foto 1 is errug mooi zo!
Ik heb daar vroeger nog wel eens een bordje friet weggewerkt.. kan je je nu niet meer voorstellen...
Is dit ook wat je er van verwachtte?
36 jaar over datum is best veel
Bedankt Mikemix. Ik heb de eerste uitgebreid tot een drieluik rond Van Ewijcksluis en het Amstelmeer.mikemix schreef:Ze worden steeds mooier, eerste is echt gaaf.
Hoi Joepert,joepert schreef:Je gaat volgens mij bij het bepalen van het onderwerp en de compositie al rekening houden met het eventuele "tegenvallende" resultaatEen vervallen frietkot op dito filmpje.
Ik vind de eerste ook weer heel mooi geworden. Tweede vind ik ook wel aardig door de spiegeling van de vuurtoren in de plas, maar verder mis ik het "magisch-realistische" effect door al die auto's.
Hoi ALE,ALE schreef:Die eerste Fred, onwijs gaaf. Indien bij de tweede de auto's er niet op stonden was dit ook een perfecte plaat om de ouderdom van deze negatieven aan te geven. maar ja, you can't have it all.
Bedankt yoyo.yoyo schreef:Foto 1 is briljant.![]()
Die magenta zweem met die geel-groene zijkanten. Mooi...
Hoi Gerrit,GdP schreef:Erg mooi Fred! Vooral die eerste foto.
Ik denk dat ik mijn laatste filmpjes ook maar 36 jaar ga bewaren.
Bedankt Eeuw. Ik ben niet zo'n kroegtijger, ik zou het niet weten (van die vloeistofdias). Ik vind het aardig psychedelisch overkomen.Eeuw schreef:Mooi,
doet me denken aan die vloeistof-dia's die je vroeger wel eens in de disco zag.
(of zie je die nog steeds? ik kom er nooit meer)
In ieder geval is de gok deze keer wel leuk uitgepakt.
Hoi Jupilleke,jupilleke schreef:onwezenlijk effect...
heb je nog filmpjes over die je nog 1, 2, 3... jaar kunt laten liggen? Kun je zien wat leeftijd doet met een filmpje