Ik wil Nikon Capture overzetten op m'n nieuwe pc.
Normaal gesproken zoke je dan even de registratiecode op in het menu info o.d. op de oude pc en zet het over. Helaas, is de code die je destijds hebt ingevuld hier niet te zien, lekker gebruiksvriendelijk van Nikon.
Geen paniek, dan even de doos opzoeken. Gelukkig bewaar ik dit soort spullen bijna altijd. Helaas ook op de doos, geen info.
Heeft iemand enig idee waar uberhaupt die code normaal gesproken is genoteerd (bij de aanschaf)? Misschien kan ik dan nog een poging wagen op e.e.a. op te zoeken...
Registratiecode Nikon Capture kwijt
- MvBoetzelaer
- Clublid
- Contacteer:
Bedankt voor de snelle reactie.
Dat zal dus een probleem worden: wel de grote doos, maar waarschijnlijk niet meer het doosje of hoesje waar de cd-rom in zat..
Het blijft vreemd dat je niet gewoon de code nog kunt zien in Capture/info. Dit is de eerste software die ik tegenkom waar dit niet op de pc zichtbaar is. Ik vrees het ergste.
Dat zal dus een probleem worden: wel de grote doos, maar waarschijnlijk niet meer het doosje of hoesje waar de cd-rom in zat..
Het blijft vreemd dat je niet gewoon de code nog kunt zien in Capture/info. Dit is de eerste software die ik tegenkom waar dit niet op de pc zichtbaar is. Ik vrees het ergste.
Volgens mij heb je NX nog geïnstalleerd staan op je oude PC.
Als je NX opstart staat rechtsonder in het opstartscherm, onder je registartienaam, je registratiecode. Dit krijg je ook te zien onder de helpfunctie in NX en dan over NX.
Ik ben nog aan het zoeken waar dat jpg bestand staat.
Laat effe weten of het gelukt is, dan stop ik met zoeken
Succes!
Irwan
Als je NX opstart staat rechtsonder in het opstartscherm, onder je registartienaam, je registratiecode. Dit krijg je ook te zien onder de helpfunctie in NX en dan over NX.
Ik ben nog aan het zoeken waar dat jpg bestand staat.
Laat effe weten of het gelukt is, dan stop ik met zoeken

Succes!
Irwan
Ehh sinds NX heb ik 4.4 eraf gemieterd. Ik begrijp dat je onder "help" in 4.4, niet kan klikken op "Over capture 4.4"?
Bij NX dus wel en dan krijg je het serienummer te zien.
Ik ken wel een zeg maar niet legale manier om het aan de praat te krijgen, maar wil ik niet promoten. Maar ja is zo'n truc niet legaal, als je wel een originele versie aangeschaft hebt maar het nummer kwijt bent?
Gewetensvraag......
Succes, hoop dat het je lukt om het aan de praat te krijgen.
Irwan
Bij NX dus wel en dan krijg je het serienummer te zien.
Ik ken wel een zeg maar niet legale manier om het aan de praat te krijgen, maar wil ik niet promoten. Maar ja is zo'n truc niet legaal, als je wel een originele versie aangeschaft hebt maar het nummer kwijt bent?
Gewetensvraag......
Succes, hoop dat het je lukt om het aan de praat te krijgen.
Irwan