Tas voor camerauitrusting
Tas voor camerauitrusting
Hallo,
Ik koop binnenkort een hele nieuwe camerauitrusting. En nu zoek ik ook een fijne tas waarin ik alles mee kan slepen. Een Lowepro Stealth Reporter lijkt me wel wat, want die kun je op je buik of aan je schoud meenemen, lijkt me. En ik wil graag snel lenzen kunnen wisselen, zonder de tas van m'n lichaam te hoeven halen. Maar ik weet niet goed welke tas de goede maat heeft, want er zijn er veel in die serie. Heeft er iemand ervaring met deze tas. De inhoud zal als volgt zijn:
Nikon D300
Sigma 24-70 2.8 (met of zonder HSM)
Sigma 70-200 2.8
Nikon 50-1.8
Speedlight SB-600
En dan nog ruimte voor een extra lens, bijvoorbeeld de Tokina 12-24 F/4, die ik in de toekomst nog bij wil kopen. Is de Stealth Reporter D300 groot genoeg? Of moet ik dan een maatje groter. In de fotowinkel hadden ze deze niet, dus kon het niet zien.
Alvast bedankt voor de hulp!
Groeten,
Paparazzo
Ik koop binnenkort een hele nieuwe camerauitrusting. En nu zoek ik ook een fijne tas waarin ik alles mee kan slepen. Een Lowepro Stealth Reporter lijkt me wel wat, want die kun je op je buik of aan je schoud meenemen, lijkt me. En ik wil graag snel lenzen kunnen wisselen, zonder de tas van m'n lichaam te hoeven halen. Maar ik weet niet goed welke tas de goede maat heeft, want er zijn er veel in die serie. Heeft er iemand ervaring met deze tas. De inhoud zal als volgt zijn:
Nikon D300
Sigma 24-70 2.8 (met of zonder HSM)
Sigma 70-200 2.8
Nikon 50-1.8
Speedlight SB-600
En dan nog ruimte voor een extra lens, bijvoorbeeld de Tokina 12-24 F/4, die ik in de toekomst nog bij wil kopen. Is de Stealth Reporter D300 groot genoeg? Of moet ik dan een maatje groter. In de fotowinkel hadden ze deze niet, dus kon het niet zien.
Alvast bedankt voor de hulp!
Groeten,
Paparazzo
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Tas voor camerauitrusting
Heb sinds kort een Slingshot 300, daar gaat dit zondermeer in. Fijne tas!
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Lid NCN
- gijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
P,
re: n de fotowinkel hadden ze deze niet, dus kon het niet zien.
Ga naar een beter gesorteerde fotowinkel.
Groeten, Gijs
re: n de fotowinkel hadden ze deze niet, dus kon het niet zien.
Ga naar een beter gesorteerde fotowinkel.
Groeten, Gijs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
Ik heb nu een Slingshot 200. Daar kan ik als ik hem op m'n heup heb en de zijkant (of bovenkant als je hem op je heup hebt) boven is, de lenzen uitpeuteren, maar dat is niet de bedoeling, en echt handig is het niet. En als je ze er uit wil peuteren, gebruik je een deel van de ruimte niet. Eigenlijk moet je bij die Slingshots de tas helemaal openritsen om lenzen te kunnen wisselen, en daar heb ik geen tijd voor. Dus dat peuteren werkt dan ook wel, maar zou toch een handigere tas willen hebben.
En Gijs, als hier niemand een antwoord heeft, ga ik inderdaad naar een wat grotere winkel. Bedankt voor de tip
.
En Gijs, als hier niemand een antwoord heeft, ga ik inderdaad naar een wat grotere winkel. Bedankt voor de tip

Hahaha, nooit van gehoord, maar heb het effe opgezocht. Die tassen doen me denken aan die oude leren en zeer foute boekentassen van de middelbare school. Mijn broer had er nog zo één. Whahaha.
Heb je wel goed gekeken?paparazzo schreef:Hahaha, nooit van gehoord, maar heb het effe opgezocht. Die tassen doen me denken aan die oude leren en zeer foute boekentassen van de middelbare school. Mijn broer had er nog zo één. Whahaha.
- willemr
- Forumlid
- Contacteer:
Lekker hoog Michael Palin gehalte die tassen.rocksoff schreef:Een Billingham?
Staat ook nog ergens op een verlanglijstje (net als al zijn reizen

Als dit er zo één is, dan heb ik goed gekeken, lijkt me. Vind hem erg lelijk! Vind jij het een coole tas dan? Grinnik.rocksoff schreef:Heb je wel goed gekeken?
http://www.billingham.co.uk/acatalog/Th ... a_Bag.html
Zoals inmiddels algemeen bekend mag worden veronderstelt, zal ik morgen overgaan tot de aanschaf van 1 Billingham 360. en als ik me niet kan beheersen een 70-200.
- Cees
- Forumlid
Het is toch maar goed dat ik mijn scherm op 400% kan zetten! 

Groet, Cees
Lid NCN
Lid NCN
Ooow pardon, neemt u mij niet kwalijk! :-S. Ik hoop dat je er veel plezier van hebt.rocksoff schreef:Zoals inmiddels algemeen bekend mag worden veronderstelt, zal ik morgen overgaan tot de aanschaf van 1 Billingham 360. en als ik me niet kan beheersen een 70-200.
Weet iemand anders of m'n gear er in gaat passen? In die Stealth Reporter D300 AW? Anders bestel ik hem wel gewoon. En ruil ik hem wel om als ie te klein is. Kan dat eigenlijk? (bij Konijn?)

Groeten!
- Melliw
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Je kunt ook eens kijken naar Naneu Pro.
Ik gebruik die ook sinds kort, super groot maar ook lekker stevig.
En omdat het een 'B-merk' is ook nog een lekker betaalbaar.
groet, Melliw
Ik gebruik die ook sinds kort, super groot maar ook lekker stevig.
En omdat het een 'B-merk' is ook nog een lekker betaalbaar.
groet, Melliw
Daar zal je absoluut geen spijt van krijgen. Geweldig spul, praktisch waterdicht, onverwoestbaar en zeer handig (en snel) in gebruik.rocksoff schreef:Zoals inmiddels algemeen bekend mag worden veronderstelt, zal ik morgen overgaan tot de aanschaf van 1 Billingham 360. en als ik me niet kan beheersen een 70-200.
Ik heb zo'n klein model. Lekker voor een " Palin" soap.
Blader anders hier eens rond http://www.thinktankphoto.com/ttp_products.html
Riem, holster, tasjes alles om je heup.
Riem, holster, tasjes alles om je heup.