Ik ga op vakantie naar U.S.A. en wie kan mij vertellen of er op de camera's die ik daar kan kopen
in het menu ook Nederlands geselecteerd kan worden???
Algemene vraag voor de kenners
Re: Algemene vraag voor de kenners
Voor de vijf negens (99.999%) zeker. Antwoord is dus ja. Let wel op, op de bodies heb je geen Europese garantie, dit geldt niet voor de objectieven. Die hebben een wereldwijde garantie.
Hope this helps,
ALE
Hope this helps,
ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
Worden de USA objectieven ook geserviced in Beverwijk?ALE schreef:Voor de vijf negens (99.999%) zeker. Antwoord is dus ja. Let wel op, op de bodies heb je geen Europese garantie, dit geldt niet voor de objectieven. Die hebben een wereldwijde garantie.
Hope this helps,
ALE
Yes Sir, vermits je maar een garantiebewijs hebt met een witte bijlage waarin staat dat het objectief een wereldwijde heeft.rocksoff schreef:Worden de USA objectieven ook geserviced in Beverwijk?
ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
- gijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
D,
Als je het zeker wilt weten: haal dan op de nikonusa.com het handboek op.
JA dus.
Overigens: in Beverwijk doet men veel voor geld (voor garantie moet je in principe bij de winkelier zijn...)
Groeten, Gijs
Als je het zeker wilt weten: haal dan op de nikonusa.com het handboek op.
JA dus.
Overigens: in Beverwijk doet men veel voor geld (voor garantie moet je in principe bij de winkelier zijn...)
Groeten, Gijs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
Mijn 14-24 is een USA model en er zat geen garantiekaart bij.ALE schreef:Yes Sir, vermits je maar een garantiebewijs hebt met een witte bijlage waarin staat dat het objectief een wereldwijde heeft.rocksoff schreef:Worden de USA objectieven ook geserviced in Beverwijk?
ALE